Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Промоція банку Михайлівський і його маркетинг

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
A123dr 18 марта 2016, 12:54
На отриманий ел. поштою лист відповідаю тут. Реакція банку на мій відгук мене дивує. По-перше, тут немає що розбиратися. Це була критична вказівка керівництву банку на неправильну роботу Дрогобицького відділення Банку і, відповідно, чекалося на якесь вибачення від керівництва за такий інцидент. Натомість у відповідь – сльози молодої працівниці. Тепер друге. Склалося враження, що Банком керують дилетанти. Так от, пояснюю. Вина у цьому, що відбулося – саме керівництва банку, а не працівників Дрогобицької філії. Дрогобич – колишній обласний центр, 100 000 населення разом з містом-сателітом Стебником + район та Дрогобицька агломерація міст додатково – місто-курорт Трускавець і місто нафтовиків Борислав. Це – можливість збільшення кредитного портфелю Банку. Тож не має різниці, хто клієнт: кредитор чи дебітор, але кожен клієнт у такій складній фінансовій ситуації, яка склалася сьогодні в Україні – на вагу золота. Це – щоденний дохід у копілку Банку. Якщо Банк обслуговуватиме клієнтів у неналежному режимі, то вони свої грошенята понесуть в інший банк, як і візьмуть у ньому кредит. У той же час Дрогобицька філія схожа на кіоск кантора: приміщення нагадує шафу-купе, відсутній касир та охорона, крісла для клієнтів, які утворюють чергу, вікна в приміщенні. До речі, де вивіска, що у приміщенні супермаркету розміщений Михайлівський Банк? Хіба Банк не бажає розвиватися? Ви самі доводите своїх працівниць до сказу: приходить немічна людина, особа похилого віку – працівниця змушена зачиняти Банк і супроводжувати немічного клієнта туди, де можна перерахувати гроші. Термінал у Банку обмежує кількість коштів, якими можна відкрити рахунок або взагалі «зависає» — не працює. Хіба це – банк? Ви що, глузуєте з дрогобичан? Тому міняйте щось, інакше такі претензії поступатимуть знову. Знайдіть інше приміщення. А до працівниць Дрогобицького відділення Банку я претензій не маю. Вони працюють відмінно. Дбайте про нормальну роботу відділення Банку і розвиток – матимете успіх. Щасти вам!

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Банк Михайловский 💰 / Отзывы о Михайловском 📝 / Промоція банку Михайлівський і його маркетинг