A123dr A123dr
17 марта 2016, 16:33
1
Такого хамства і зневаги до своїх клієнтів, як виявляють працівники Дрогобицького відділення Михайлівського банку (в приміщенні супермаркету «Рукавичка»), я ще не відчув у жодній фінансовій структурі.

Прийшов сьогодні після обіду. Відділення — на другому поверсі. Ходити не можу — ноги болять. Прихожу — двері зачинені. Дзвоню на написаний на дверях номер мобільного телефону — додзвонитися неможливо. Нарешті додзвонився. Сказали, щоб почекав 15-20 хв. Сісти нема де, поруч стоїть диван з іншого магазину з запискою: «Не сідати!». Пішов вниз, на вулицю. Повертаюся через 15 хв. — зачинено. Стояти в душному проході біля дверей банку — годі, адже це фактично прохід між магазинами. Знову пішов на вулицю. Дзвоню, буквально бомбардую дзвінками — та де там! Вічно зайнятий телефон! Стою на вулиці мов дурень, тримаю свої тисячі — хіба цьому банку вони потрібні? Приходжу втретє через 15 хв. Відчинено, але зайнято — клієнтка сидить з працівницею банку і ляси точить. Стою вже біля відчинених дверей, далі чекаю. Ну, нарешті начебто звільнилася. Не витримав, підійшов, сів. Дві хвилини розмови, і раптом від працівниці банку чую: мусите почекати (тобто геть з банку!) ще 10-15 хв. — вона знову обслуговує цю клієнтку. Встав, вийшов, стою як дурень. Та хай згорить ваш банк, нехай нарешті трісне, але сюди я більше не піду і всім говоритиму: не йдіть у Михайлівський банк, бо вас обслуговують свині!… ви, а не банкіри! Селюки невиховані!
Ответ банка
Банк Михайловский
17 марта 2016, 17:15
Доброго вечора!
Дуже дякуємо, що знайшли час та залишили свій відгук.
Ми б хотіли, з Вашого дозволу, більш детальніше розібратися у описаній Вами ситуації. Вишліть, будь ласка, на електронну адресу PR@Mbank.kiev.ua. Ваші ПІБ та контактний номер телефону, щоб регіональний керівник зміг з Вами зв'язатися та надати якісний та предметний зворотній зв'язок.
Перепрошуємо за завдані незручності.
З повагою, Банк Михайлівський.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться