ВХОД
Вернуться

Інтернет-банкінг

zirka5 zirka5
9 сентября 2015, 15:02
1
На моїй сторінці в інтернет-банкінгу вже другий день поспіль повністю відсутня інформація про стан моїх рахунків!!! Доступ до моїх рахунків мені потрібен терміново. Тричі телефонувала на гарячу лінію, реєструвала заявку про усунення несправності, коли попросила назвати номер реєстрації заявки, спеціаліст Анна сказала, що реєстраційний номер надішле у смс-повідомленні. Результат: повідомлення не надіслане, інформація на моїй сторінці не відображається!!!
Ответ банка
Банк Михайловский
9 сентября 2015, 15:27
Доброго дня.
Будь-ласка, напишіть нам свої ідентифікаційні дані (ПІБ та контактний номер телефону) на PR@Mbank.kiev.ua а також вишліть лінк на цей отзив, ми перевіремо інформацію та надамо Вам зворотній зв'язок.
Дякуємо.

Комментарии (2)

+
0
zirka5
zirka5
9 сентября 2015, 19:12
#
Уточнення. Інформація на моїй сторінці не відображається, коли я заходжу в інтернет-банкінг з Google Chrome
+
0
Денис Лемеш
Денис Лемеш
14 сентября 2015, 00:23
Киев
#
Аналогичная ситуация
Браузер Safari, висит на «історія оновлюється»
Утверждают, что после выходных поправят
Верится слабо

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд