ВХОД
Вернуться

Грубе аідношення представника банку та погрози з нецензурними совами

инна рябоконь инна рябоконь
24 апреля 2015, 15:27
без оценки
Я Рябоконь Инна Викторовна взяла кред т в банку Михайловскому сплачувала своечасно поки мене не сократили на роботі зараз я підробляю по заробітках зарплата не своєчасно, а то і задержують у мене йде заборгованість на цей місяць бо мені не віддали зарплату я не відказуюсь від сплати кредиту представнику банку я сказала що заплачу кдит з відсотками в кінці цього місяця бо на цей час я не можу не позичити ніде бо в кожного свої проблеми, а зроботи відпроситися я теж неможу бо я працюю не легально не вишла день підеш без грошей.Сьогодні представник банку о 14-30 з номеру +380504685441 зателефонував і начав погрожувати цитую його слова: Якщо ти не погасиш через час кредиту то я завтра в 7-00 ранку приїду і розьебу ( нецензурні слова пішли ) тебе і твою мамку будеш жити пвд навулиці, а твоїй мамці ебальник розобью, та ще багато погроз я вибачаюсь але я людина і вимагаю поваги я не відказалась від сплати кредиту навіщо погрожувати і обзивати не цензурною мовою це так банк заохочує людей до себе. Поможіть будьласка в мені не вже представники банку мають погрожувати і казати що вбьють я незнаю що робити і куд звертатись розмову я записаоа на телефон бо це вже не первий раз такі погрози я боюсь і не знаю чого чекати від банку я прошу одного поваги до людей до клієнта як я можу обращатися в банк надалі якщо він погрожує
Ответ банка
Банк Михайловский
24 апреля 2015, 17:11
Шановна Інна Вікторівно!
Ми передамо інформацію відповідальним співробітникам.
Хотіли б звернути Вашу увагу, що Банк Михайлівський виконує взяті на себе зобов'язання у встановлений термін та у повному обсязі, чого і просить від клієнтів.
Дякуємо за Ваше розуміння і сподіваємось на успішне взаємовигідне співробітництво.
Ответ администратора
Финансовый портал Минфин
30 апреля 2015, 15:50
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 30.04.2015).
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.

Комментарии (3)

+
0
zaq123
zaq123
24 апреля 2015, 17:20
zaq123, Киев
#
Оце банк! А співробітники — «великі професіонали»! От тільки, умови продуктів по депозитах пояснити не здатні!
+
+4
ClientG
ClientG
24 апреля 2015, 20:22
Юрий, Киев
#
В милицию обращаться и писать заявление об угрозе жизни и здоровью, а также вымогательству + к делу запись телефонного разговора с «представителем»
+
0
kiev444
kiev444
25 апреля 2015, 16:38
Пополнение допозита., Киев
#
Спочатку поговорити з людиною вияснити причину затримки, а тоді робити висновки. А матами це неправильно. Ну а кредити краще не брати.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд