ВХОД
Вернуться

Ложка дьогтю псує бочку меду

witas65 witas65
3 апреля 2014, 00:39
1
Найсвіжіший досвід! Почитав інфо про Банк Михайлівський, умови депозитів і вирішив відкрити депозит. Ще в кінці минулого тижня узгодив всі нюанси по телефону 0800304040. Основне — депозит на основі довіреності мав відкрити знайомий, оскільки їхати від західного кордону в Київ самому не було можливості. Далі — ПРОБЛЕМИ!!! У Київському відділенні №2 начальник відділення БЕЗПІДСТАВНО (!) відмовила у відкритті депозиту, мотивуючи тим, що довіоеність завірена не нотаріусом, а секретарем сільради, чим ГРУБО порушила Закон «Про нотаріат», зокрема ст.40. Натомість проводила з людиною, яка була тільки уповноважена відкрити депозитний рахунок, незрозумілі дискусії і ставила ряд непотрібних запитань. На протязі години конфлікт вирішити не вдалось, відділення закрили і клієнта виставили на вулицю. Після цього в колцентрі ще на протязі години щось вирішували, обіцяли передзвонити, але результат поки що невідомий. Вважаю, що в Банку теж треба дотримуватись законів, а за їх порушення потрібно відповідати. Оцінку «Ужасно» ставлю за обслуговування у відділенні, а працівники колцентру вели себе толерантно (правда, дані обіцянки не були виконані і справа оперативно не була вирішена).
Ответ банка
Банк Михайловский
3 апреля 2014, 13:00
Добрий день, шановний клієнт!
Щиро дякуємо за Ваше звернення.
Будь-ласка, відправте Ваш контактний номер телефону та ПІБ на електронну адресу pr@MBank.kiev.ua. Нам необхідно провести внутрішнє розслідування цієї ситуації.
Дякуємо за порозуміння.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд