ВХОД
Вернуться

Вибіркове ставлення до клієнтів

guest111111 guest111111
1 августа 2015, 23:32
2
До студента ставляться так, ніби вони з власної кишені платять тобі стипендію. Не можна забувати, що не зважаючи на те, з якими сумами вам приходиться працювати ви повинні мати однакове ставлення до клієнтів. Для мене неприємною була наступна ситуація. Я отримувала стипендію, до картки була підключена послуга мобінфо. Зняла останню стипендію, але картка була дійсна і кошти за послугу знімались. Я пішла в банк, чемно оплатила мінусовий баланс картки і попросила відключити послугу і закрити рахунок. Поступивши на 5 курс я знову почала отримувати стипендію в тому ж банку. Виявилося, що послугу не закрили і мені ще зїло гроші, за ті два місяці, під час яких в мене навіть картки не було. Сума невелика, але розходиться в ставленні. Також не зрозуміла ситуація з вашим сайтом, на ньому пише «Запитання до співробітника банку». Для чого робити таку опцію, якщо ніхто не відписує???
Ответ банка
Кредобанк
3 августа 2015, 11:30
Підкажіть, будь ласка, чи писали Ви заяву на закриття рахунку — чи лише просили про це усно? І ще, коли Ви залишали запит через форму на сайті? (дата і час)

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд