Yuriy Osipov Yuriy Osipov
15 сентября 2016, 13:20
1
Довго вирішуєте питання з поверненням безпідставно списаної з мене комісії.
Я звернувся до контакт центру, де операціоніст зареєстрував моє звернення SD-83282 від 30.08.2016. Суть звернення: 26.08.16 я обслуговувався на тарифному пакеті «SMART», в цей же день зранку, знімав кошти у банкоматі Укрсоцбанку, а ввечері, після 17.00 я звернувся на відділення у Києві на Микольсько-Слободській 2В та подав заяву про зміну тарифу на «БАЗОВИЙ», у зв«язку з недосконалістю системи, банк з мене стягнув відсотки через певний час, за зняття коштів у банкоматі іншого банку у розмірі 1,5%, хоча на момент зняття коштів я ще користувався тарифним планом „SMART“ де комісії за зняття коштів у будь якому банкоматі України не передбачено!!!
Поверніть у найкоротший термін незаконно списану комісію!!!
Також, якщо це помилка співробітника відділення, яка сказала мені, що зміна тарифу відбудеться з 27.08.16, а по факту це не так, то розібратися і з співробітником Неплюєвою Оленою!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться