ZloiSilno ZloiSilno
26 августа 2016, 12:12
1
Це жахливо! Відкрили рахунок в банку, і одразу понеслась…
В сервіс додзвонитися неможливо. Їх програма, я не знаю, хто її придумав, і для кого — вона не логічна, складна для використання, самому розібратися просто не можливо. Скоріше всього сидів програміст, якому років за 40, придумали невеликою командою програму, і сидів думав, що самий розумний він. Нічого розумного в складному НЕМАЄ!!! Коли зіштовхуєшся з якимсь легким питанням (наприклад: чи провівся продаж валюти — треба перетелофонувати 5 разів у різні відділи, щоб тобі надали інформацію, ніхто нічого не знає!!!). А зв'язок… Якщо ви нарешті додзвонилися у сервіс, вас там чекає сюрприз: куча нервів дл того, щоб прислухатись, що тобі кажуть на іншому кінці дроту!!!
Резюмую: так, ми вибирали банк, який самий надійсний. Але ЛЮДИ!!! думайте про сервіс!!! ну не хочеться у вас обслуговуватись!!!
Ответ банка
Кредобанк
26 августа 2016, 17:37
Доброго дня, перш за все вибачте за незручності, які у Вас виникли. Щоб ми змогли розібратися в ситуації, перешліть, будь ласка, інформацію про дату і час дзвінка та Ваше ім'я і прізвище на електронну адресу pr@kredobank.com.ua. Ваші зауваження будуть перевірені та враховані в нашій роботі.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться