ВХОД
Вернуться

виплати вкладникам ПАТ«ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ГАЗОВИЙ БАНК»

VkladchikLwow VkladchikLwow
24 сентября 2014, 19:48
без оценки
Прошу ВІДПОВІДАЛЬНУ особу банку надати пояснення чому я маю дзвонити на лінію підтримки коли в повідомленні фонду гарантування вкладів написано: «Для отримання коштів за зазначеними договорами, вкладникам необхідно звернутися до установи ПАТ «БАНК «КИЇВСЬКА РУСЬ» з паспортом та документом органу державної податкової служби про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).» (мають на увазі за договорами, строк дії яких закінчився по 17 липня 2014 р. включно) Я не проти постояти в черзі бо поговорити з оператором по номеру 0800500546 не вдалось протягом двох годин непреривніх дзінків, все що можно почути після 6 гудків (ще якщо пощастить взагалі додзвонитись): «абонент не може прийняти ваш дзінок ні в данний момент» (не в будь який інший момент). Пробували подзвонити на ЦІЛОДОЬОВУ лінію і в 23, і в 24, і в 01 годині доби — результат однаковий. Буду подавати скаргу у фонд гарантування вкладів а також фонд захисту споживачів. Також прошу прокоментувати наступне «Виплати коштів будуть здійснюватися протягом терміну дії тимчасової адміністрації через установи Публічного акціонерного товариства «Банк «Київська Русь» (далі – ПАТ «БАНК «КИЇВСЬКА РУСЬ»). » — співробітники головного банку ПАТ «БАНК «КИЇВСЬКА РУСЬ» в телефонній розмові запевняють, що ніяких обмежень по даті виплати не буде, дзвоніть на 0800500546 і все у ваших силах. Працівники львівскої філії просто немають відповідей, що буде з тими хто не додзвониться до кінця терміну дії тимчасової адміністрації. Прошу надати вичерпні відповіді, впровадити конретні мери реалізації прав на гарантування вкладів, забезпечте хочаб нормальну роботу колцентру

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд