ВХОД
Вернуться

Є проблеми з банкоматами

mickle mickle
6 сентября 2015, 21:39
3
Банк хороший, але не без неприємностей. Обслуговуюсь у троєщинському відділенні Києва. Під час останнього перевипуску картки менеджер вручив мені картку, пін-код і нічого не сказав. При спробі зняття грошей через банкомат останній відмовив у виконанні операції. Я повернувся до менеджера, і тільки тоді (!!! не міг сказати зразу???) він повідомив мені, що картку необхідно активувати шляхом зміни пін-коду. Хоча це з точки зору клієнта нонсенс — адже мені вже видали пін-код, і я, може, не хочу його міняти. Після зміни пін-коду банкомат видав гроші, але при спробі розрахуватися цією ж карткою онлайн знов виникла помилка — «Обмежено банком». Мені що, треба її ще раз «активувати» окремо для розрахунків онлайн? Що це за маячню ви придумали??? Спробуйте хоч раз побути на місці клієнта, панове! Тут хтось писав, що не бачив непрацюючого банкомата? Я бачив такий сьогодні, на Маяковського 43/2. Причому на екрані не пишеться, що він не працює! Вставляєш картку — і тільки після цього банкомат повідомляє, що не працює, і випльовує картку. Явно якийсь осяйний геній завівся у ІТ-службі банку…

Комментарии (2)

+
0
Эрик Хартман
Эрик Хартман
6 сентября 2015, 22:24
Brandenburg an der Havel
#
У этого банка название странное, он должен работать нормально только на Крещатике, Троещина «тут не до чого».
+
0
AlienLifeForm
AlienLifeForm
6 ноября 2015, 13:07
#
Смена пин кода и ограничение платежей в Интернете — стандартные процедуры безопасности. Их используют практически все банки. Снять ограничение по платежам в интернете возможно в любое время в телефонном режиме

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд