MariaS MariaS
27 января 2016, 15:24
1
Мали не один депозит в цьому банку. Завжди давали 3 дні щоб нормально зняти гроші після завершення чи зробити з ними щось в інтернет-банкінгу. Цього разу почались чудеса. По-перше, заявили що в інтернет-банкінгу перекинути гроші з депозитного на інший рахунок можна лише в день депозиту, а не 3 дні. По-друге, в ці ж дні інтернет-банкінг взагалі не працював. В результаті автоматично пролонгувався депозит. Дзвонили на гарячу лінії — ніяк не допомогли, надати можливість скасувати пролонгацію через інтернет-банкінг відмовились (хоча це через їх вину ми не встигли зняти — система на працювала). Ходили на відділення — потрібно було написати заяву на зняття депозиту і повернутись через 3 дні. Написали, прийшли через 3 дні — потрібно було знову написати заяву щоб перекинути з депозитного на картковий рахунок щоб зняти (+ почекати 2 години). Написали, почекали — а на картці виявляється знову з'явився ліміт на зняття 5000 грн. за день. Це ліміт знімався цього літа в тому ж відділенні (ГО у Львові, вул Валова). Загалом, це все забрало купу нервів і часу. Була клієнтом банку більше 2 років — тепер ні ногою.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
1