ВХОД
Вернуться

Махінації та маніпуляції ІдеяБанку з відсотками!

Oleg  M Oleg M
12 сентября 2015, 19:30
без оценки
У мене 3 роки Автокредит в ІдеяБанку, банк декілька раз підвищував відсотки, але нові графіки для ознайомлення мені не висилав!!!
Банк без мого відома прийняв рішення щодо збільшення відсоткової ставки, збільшення суми щомісячного платежу та зміну Графіку погашення. Про це я дізнався 02.06.2015 відвідуючи свою сторінку на сайті Ідея Банк в розділі Системи дистанційного обслуговування «Інтернет-банкінг».
У відповідності до вимог Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» ст. 12. Право клієнта на інформацію та Закону України «Про звернення громадян» я неодноразово звертався в телефонному режимі з проханням надати мені роз’яснення: на якій підставі, коли та ким було прийнято рішення щодо збільшення мені відсоткової ставки та суми щомісячного платежу – але відповіді не отримав
Написав скаргу на адресу: Інспекція з питань захисту прав споживачів у Львівській області, 79058, м. Львів, пр-т Чорновола, 59 з проханням: Провести перевірку законності підняття мені річної процентної ставки. Зобов’язати ПАТ «Ідея Банк» надіслати мені копії нових графіків щомісячних платежів (що змінені після підняття річної процентної), які Банк мені досі не надав для ознайомлення.
Отримав відповідь: На Ваше звернення зареєстроване за вхідним № 1514/3 щодо незгоди з новим гафіком щомісячних платежів, Банком була направлена Вам письмова відповідь в якій зазначено, що відсоткова ставка за Кредитним договором повернута на попередній рівень, а також надіслано новий графік щомісячних Платежів.
В новому графіку щомісячний платіж не змінився (2000 грн), відсотки ніби-то не змінилися, але!!! Банк в останній платіж приписав додатково 18000 грн!!! в тіло кредиту!!!
Оте будьте уважні з Банком та вимагайте документальне підтвердження кожного випадку підняття відсотків!!!
Дане рішення банку буде оскаржуватися!!!
Ответ банка
Идея Банк
mariyaosidach
Ідея Банк
16 сентября 2015, 09:25
Доброго дня, Oleg M! Дякуємо Вам за звернення!
Для того, щоб детальніше розглянути Вашу ситуацію, Банку необхідно отримати додаткову інформацію. Надішліть, будь ласка, Ваше звернення на електрону скриньку банку PPOavto@ideabank.ua, в якому необхідно вказати наступні дані:
1) П.І.Б. позичальника,
2) номер кредитного договору,
3) запитання, що Вас цікавлять по кредиту.

На всі звернення Позичальників, що надходять в Банк, надається відповідь в термін до 30 календарних днів. Всі листи-повідомлення, листи-відповіді надсилаються Банком на адресу реєстрації Позичальника, яку Він вказував при укладанні кредитного договору або на адресу, що вказанав заяві. Крім того, відповіді на звернення Позичальників надсилаються рекомендованими листам Укрпоштою, відповідно Банк, в разі такої необхідності, має можливість надати підтвердження факту вчасної відправки Вам відповіді на звернення.

Гарного Вам дня!

Комментарии (2)

+
0
Oleg  M
Oleg M
10 октября 2015, 18:30
Киев
#
Написав на на електрону скриньку банку PPOavto@ideabank.ua — Відповіді НЕМАЄ!
Також Банк на письмові звернення НЕ ВІДПОВІДАЄ!!!
18.06.2015 Банк отримав листа — Відповіді НЕМАЄ!
Лист від 31.08.2015 зареєстрований за вх.№2016/3 — станом на 10.10.2015 — відповіді НЕМАЄ, з 02.10.2015 щоденно звертоюсь до гарячої лянії Банку — РЕАКЦІЯ ВІДСУТНЯ!!!
Ідея Банк — НАЙГІРШИЙ З ОБСЛУГОВУВАННЯ!!!
+
0
Oleg  M
Oleg M
16 октября 2015, 03:50
Киев
#
Ідея банк продовжує ігнорувати та не відповідає на звернення!!!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд