ВХОД
Вернуться

ХАМСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

andrii m andrii m
22 августа 2015, 01:00
1
«ЯКЩО ВАМ НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ НАШ БАНК ПРОШУ ЗМІНИТИ НА ІНШИЙ» — це слова працівниці банку Притули М.Р відділення в м.КАЛУШ, --ЗОЛОТІ СЛОВА-- А тепер коротко, але по суті. Конфлікт стався о 12.15 21серпня2015р. прийшовши у відділенбббббня банку в Калуші для закриття депозиту який закінчився по терміну,{ а продовжувати його(депозит) тепер Я не хочу} з двох працівників банку які знаходились на роботі одна розмовляла з клієнтом, а друга (Притула М.Р) вирізала рекламки ножницями.Подумавши що цим вона може заннятись і пізніше, Я звернувшися до неї на рахунок закриття депозиту, я отримав відповідь ПРОШУ ЧЕКАТИ. Кажу «на що чекати поки ви свої рекламки поріжите » ЦЕ ЯКЕСЬ ЗНУЩАННЯ (МЕГА-ВАЖНА РОБОТА) .(тут пішло*****) У відповідь отримав (як мені платять таке і маєте відношення). Кажу «якщо вам не подобається ваша робота то змініть ЇЇ „- відповідь отримав:“ЯКЩО ВАМ НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ НАШ БАНК ПРОШУ ЗМІНИТИ НА ІНШИЙ» — це слова працівниці банку Притули М.Р відділення в м.КАЛУШ. P/S результат зіпсутий настрій на весь день. звернувся на гарячу лінію зі скаргою по тому все є записано-БО НАКИПІЛО. *ОДНА -А МОЖЕ ТАК НАКОЛОТИТИ*
Ответ банка
Идея Банк
mariyaosidach
Ідея Банк
7 сентября 2015, 09:12
Доброго дня, andrii m! Дякуємо Вам за звернення і за те, що є клієнтом нашого банку! Вибачте за неприємну ситуацію зі сторони банку. Даний інцидет взятий до уваги та перевіряється керівництвом ІдеяБанку, та з відповідними працівниками буде проведена розмова.

Гарного Вам дня!

Комментарии (1)

+
0
andrii m
andrii m
22 августа 2015, 01:21
калуш
#
Розумієте: ні перепрошую. ні вибачте ми не порозумілись.*НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ НАШ БАНК ПРОШУ ЗМІНИТИ НА ІНШИЙ*-----а по простому їди на… P/S МЕНІ НЕ ХОЧЕТЬСЯ ВІДКЛАДАТИ ГРОШІ В ЦЬМУ БАНКУ. а ще спілкою *GETIN*прикриваються.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд