LyudmilaI LyudmilaI
14 января 2015, 17:47
2
Я є клієнтом банку декілька років, тримаю депозит. Вчора прийшла переоформляти, кошти з попереднього депозиту надійшли на картку, термін дії якої вийшов. Але у відділенні мене вже чекала нова картка. Касир на касі № 1 швиденько дала мені конверт з карткою і кодом і каже :«Відкривайте, дивіться пін-код і вводьте в термінал». Виявляється, на рахунку 60 коп. Тоді економіст спитала касира, а чи точно мою картку вона мені видала. Та ще раз спитала прізвище (хоча перед тим я їй давала паспорт) і знайшла вже мою картку! А та, з конверту, який я вже вскрила і розписалася на картці, була чужа!!! Я без поняття, якщо прийде власник тієї картки, як вони будуть їй чи йому відавати картку. Це вже не мої проблеми. Мене вразило інше: сталася серйозна помилка з вини банку, а у працівників це викликало тільки жарти і сміх, про якісь вибачення навіть не йшлося! А якби точно так же вони комусь видали комплект з пін-кодом і моєю карткою, на якій 16,5 тис.! Яким чином я би потім довела, що карти в мене нема і гроші знімала не я?!!!
Працівники некомпетентні і не можуть собі дати раду в елементарних речах! Скандалу я їм не влаштувала тільки тому, що це був вечір перед старим Новим Роком

Комментарии (2)

+
0
rt30
rt30
15 января 2015, 10:25
Татьяна
#
А зря, а зачем тогда написали на сайте… надо было в книге жалоб написать, а так они умные и красивые… а девочки и дальше будут улыбаться, а если так со старенькой бабушкой поступят, и заступиться за неё не будет кому, как то не сознательно вы подошли к этой проблеме
+
0
LyudmilaI
LyudmilaI
17 января 2015, 11:58
Люда, Тернопіль
#
До речі, керівництво банку розібралося і сьогодні подзвонили з вибаченнями. Надіюся, що і касири зрозуміли, що вони працюють в банку з грішми, а не десь в перукарні, і надалі будуть серйознішими. Бажаю банку успіхів

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться