У Київських відділеннях Ідея Банк відсутні книги скарг
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Идея Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.4 | 42.9 |
PLN | 9.7 | 9.9 |
USD | 39.5 | 39.95 |
Все курсы банка |
за адресою м. Київ вул. Лагерна 42 для надання Заяви про розкриття банком інформації яка містить банківську таємницю, яку співробітники відділення прийняли та зареєстрували. У відділенні я намагався поспілкуватись в телефонному режимі з представниками ПАТ «Ідея банк» щодо незаконного укладання Договору страхування життя при автокредиті. За результатами спілкування прийняв рішення написати скаргу у Книгу скарг відділення, але співробітник (тимчасово виконуючий обов’язки начальника відділення) повідомив про відсутність такої книги, що є порушенням Постанови Кабінету міністрів України від 16 травня 1994 р. N 313 Про затвердження правил побутового обслуговування населення.
Після цього, я на окремому аркуші написав скаргу голові правління ПАТ «Ідея банк» Рязанцеву А.В. та звернувся до співробітника банку, щоб він прийняв та зареєстрував мою скаргу, і мені надав копію з відміткою про реєстрацію, але він відмовився. Перебуваючи у відділенні банку з 14.00 до 17.00 я намагався зареєструвати цю скаргу, спілкуючись при цьому з представниками сектору обслуговування клієнтів ПАТ «Ідея банк» за номером гарячої лінії 0800502030, але питання не вирішувалось. Результатом моїх спроб зареєструвати мою скаргу у відділенні банку було те, що співробітник банку направив факсом мою скаргу до головного офісу ПАТ «Ідея банк», а мені о 17.00 надав копію своєї заяви про отримання від мене скарги що є порушенням Інструкції з діловодства!
Отже, вимагайте Книги скарг у відділеннях, та при необхідності вказуйте на недоліки в роботі службовців Банку!