NYKOLAYY NYKOLAYY
22 июля 2017, 14:13
без оценки
Хочу відмітити обслуговування в Житомирському відділенні Ідея Банку. Хожу в різні банки Житомира.Мене вразило обслуговування менеджера Галини. Як, людина може бути компетентна в багатьох питаннях. Поки стояв в черзі в касу мав час спостерігати за роботою даного спеціаліста. В черзі стояв 25 хвилин хтів поміняти долари за цей час поки дочекався своєї черги замітив та порівняв обслуговування з іншими банками. Як вона встигає оформлювати документи, заповнювати якісь анкети чи заяви, одночасно консультувати людей які заходять і кажуть «Я тільки спитаю», виписувати їм квитанції, заспокоювати людей в черзі, котрі чекають до каси, допомагає своїм колегам у вирішенні робочих питань. Вміє заспокоювати агресивно налаштованих клієнтів в черзі. Питання а де начальник відділення в цей час, чому не допомагає дівчатам.Багато людей як до менеджерів так і до каси. Може відкриють другу касу це допомогло б уникнути великих черг до каси.Взагалі враження позитивне від даного відділення прийду оформлювати кредитну карту почув консультацію по ній і зацікавився. Дівчата молодці.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться