Arent Arent
1 июня 2017, 0:13
2
Почнемо з колцентру.
В разі виникнення будь якої ситуації — вам там не допоможуть. Або працівники не знаю нічого, або несуть фігню якусь. В мене тариф Тревел який дозволяє розраховуватись за кордоном чи знімати гроші без подвійної конвертації. Заплатив я за готель, і що ви думаєте, зняло мені по завищеному курсу, не знаю я з якої стелі намалювали цей курс. Телефоную в підтримку, питаю шо за курс такий. І мені видають «Це курс сайту на якому ви розраховувались»!!! Курс сайту!!! І ця ситуація, як і декілька інших по яким я звертався закінчилась однаково, мені сказали щоб я зачекав на лінії бо вони уточняють, в результаті чекаєш 5-10 хвилин, після цього тебе вибиває. Повторно я не бачив сенсу перетелефонувати їм, все й так було зрозуміло.

Після відкриття рахунку вони регулярно раз в 3 місяці, міняють умови пакету. То ліміти зменшать, то комісію завищать. При цьому ніяких повідомлень в інтернет банкінгу, чи смс. Тільки новина на сайті… Який ніхто не читає.
Зараз дружина зняла кошти з банкомату, взяло комісію 1%, хоча по умовам і по лімітам не повинно нічого списати. Перечитав тарифи, новини на сайті, ніде нічого не вказано. Комісія зі стелі називається.

Буду закривати свій рахунок і дружини. Не вмієте ви працювати з клієнтами. І робітники ваші взагалі не кваліфіковані, навіть рахунок для ФОПа з першого разу не можуть відкрити.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться