islavuta islavuta
1 ноября 2016, 22:38
без оценки
Казав мені брат-бізнесмен: не май справ з поляками — «кинуть». Я не маю бізнесу, то ж втратив пильність і вибрав польський банк :). Щоправда, у цьому виборі мені допоміг сервіс http://www.prostobank.ua/depozity.
Я шукав депозит я правом дострокового розторгнення. Вибрав «Безпечний онлайн» в Ідея Банк. Зателефонував, перепитав. Приїхав у відділення, перепитав — умови депозиту підтвердили. Вніс кошти у касу. І — о, диво!- мені запропонували відкрити онлайн-депозит прямо у відділеніі! Я щиро зрадів, адже одразу отримаю паперовий договір.
Не виходячи з банку, створив аккаунт в інтернет-банкінгу. В процесі створення вкладу розхвилювався, бо не знайшов опціїї «дострокове розторгнення». А менеджер банку буквально вхопила мишку і миттєво завершила створення вкладу. Я шокований, вимагаю пояснень, а вона заспокоює: не переживайте, про можливість дострокового розторгнення буде написано у договорі.
Коли справа дійшла до підписання договору, я вичитав, звичайно, тільки те, що менеджер виділила фломастером, та ще свої персональні дані. І підписав. І тільки свіже повітря вулиці повернуло мені свідомість. Прочитав договір і не знайшов там очікуваного підтверждення можливості дострокового розторгнення. Менеджер (спокійно) роздрукувала, підписала та проштампувала печаткою Публічний договір — нате, каже, ось тут (вказала де) є те, що Вам треба. Читаю: «Клієнт має право ініціювати перед Банком перегляд строку вкладу… шляхом направлення Банку відповідної пропозиції… У випадку досягнення Сторонами згоди ...» і т.д. Це ж не те! А через пару абзаців: «Якщо таке право передбачене умовами окремого Договору банківського вкладу, Клієнт може достроково розірвати такий Договір та вимагати дострокового повернення суми вкладу».
Я сподівався, що ми ліквідуємо щойно підписаний договір і укладемо новий, доповнивши його пунктом про дострокове розторгнення. Аж ні! Виявилося, що БАНК взагалі НЕ ВІДКРИВАЄ вкладів з можливістю дострокового розторгнення.
А гроші мені повернули. Якби ще час і не
Ответ банка
Идея Банк
3 ноября 2016, 10:56
Добрый день, уважаемый islavuta!
Примите, пожалуйста, наши извинения за качество обслуживания в отделении банка. Уточните письмом на наш электронный ящик — info@ideabank.ua детали визита, дату и время, а также Ваши контактные данные.
Описанная Вами ситуация не останется без внимания Главного Банка.
Желаем Вам хорошего дня.
С уважением, команда Идея Банка.

Комментарии (4)

+
0
manson
manson
1 ноября 2016, 22:53
Дмитрий, Киев
#
А при чем тут поляки? Банк может быть чей-угодно, но работают там в основном пересычни и свыдоми. В привате владельцы — евреи, устроим бабий яр?)
+
0
islavuta
islavuta
8 декабря 2016, 1:24
#
При чем? Да при том, что топ-менеджеров назначают владельцы бизнеса — не знали? Ну, а Ваши человеконенавистнические «фантазии» насчет евреев — на Вашей совести.
+
0
LolaFerretess
LolaFerretess
2 ноября 2016, 0:22
#
Поляки ни при чем, но врать в глаза клиентам Идея любит, умеет, практикует.
+
0
islavuta
islavuta
4 ноября 2016, 4:08
#
«Описанная Вами ситуация не останется без внимания Главного Банка.»
Все с вами ясно, Главный банк.
Ведь это Главный банк «устами» своего колл-центра сообщил мне ложную информацию об условиях вклада. Это Главный банк «замалчивает» важную опцию депозитного вклада на своем сайте. Это Главный банк публикует на своем сайте неактуальный Публичный договор, точнее, не публикует актуальный (да-да, сравните). Ну, и известный интернет-ресурс http://www.prostobank.ua вряд наверняка получает информацию из Главного банка.
Так что не надо искать крайнего в лучших традициях мошенников. Виноват именно Главный банк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться