Annavasilevna Annavasilevna
29 июля 2016, 23:09
без оценки
Знімають плату за те що, коли телефонуеш до оператора, слухаєш по декілька хвилин музику, а оператор старається не брати слухавку якнайдовше.Невже на цему заробляють банки? То що робити людям які понабирали у вас кредити? Ви маете їх зрозуміти, бо самі в скрутному становищі!
Ответ банка
Идея Банк
1 августа 2016, 14:10
Доброго дня!

Шановна Annavasilevna, перш за все дякуємо за Ваше звернення, думка кожного клієнта важлива для нас. Поспішаємо Вас запевнити, що всі спеціалісти Контакт-центру ПАТ «Ідея Банк» діють згідно затверджених процедур та регламентів. Обладнання гарячої лінії ПАТ «Ідея Банк» облаштовано за принципом багатоканальної телефонної мережі. Таким чином, усі дзвінки поступають на вільного спеціаліста. Якщо в період дзвінка вільного спеціаліста немає, усі дзвінки потрапляють у чергу та з’єднання відбувається, як тільки звільняється перший спеціаліст. Саме в таких випадках може виникати певний час очікування на лінії. Але відтерміновувати час з’єднання у спеціалістів Контакт – Центру немає можливості. Також, хочемо звернути Вашу увагу на те, що телефон гарячої лінії 0800 50 20 30 є безкоштовним, тому жодних витрат при дзвінках не передбачено. При виникненні будь-яких питань по діючим або новим продуктам Банку Ми радимо телефонувати саме на цей номер.

Сподіваємось, що у подальшому Ви зможете оцінити усі переваги користування послугами нашого Банку.

З повагою,
Керівництво Банку

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
1