kella kella
11 июля 2016, 12:26
1
Напишу поки що тут, а якщо не допоможе то буду звертатись у відповідні органи по факту. Клієнт вашого банку надав інформацію, а саме номер домашнього телефону, без мого відома. Відповідну інформацію (номер дом.тел.) знала і мала дружина вашого клієнта у робочих на той час цілях. З вашим клієнтом не пересікаюсь, так як колись ми працювали на ринку, і наші торгові місця були поруч, і той самий ринок закрили років 10 тому. Я не знаю де вони і що вони. А тепер ваш банк звонить з погрозами — НЕЗАКОННО, вимагає погашення чужих боргів!!! А ще що смішно, представники вашого банку вимагають паспорт і ід моє, на яких основах??? Ваш клієнт представив, що я його дочка (взагалі чужа людина йому) що повідомили ваші працівники. Чому оформлюючи кредит ваш банк не перезвонив по цьому ж самому телефону??? Як ви маєте право погрожувати і вимагати погасити чужі борги не маючи документального підтвердження (- ніхто не погоджувася, я вам нічого не підписувала і взагалі не надавала документи) ??? Перезвонила по цьому телофону 0 800 300 880, працівник сказав, що можна видалити мій номер телефону з справи вашого клієнта, АЛЕ він має прийти і написати заяву. Скажіть як це зробити — коли ми з цією людиною (да навіть не з цією а з його дружиною), з того моменту як закрили торгові місця, а це вже +/- 10 років, не пересікаємось та й взагалі не маємо звязку. І тим більше, людина яка не правомірно і без моєї згоди надала інформацію, як її заставити прийти і написати заяву??? Клієнт ваш — Волісов Валерій, Ужгород — це все що я знаю, і то тому бо ваші працівники його представили, а взагалі знаю тільки його жінку, бо поруч працювали. Якщо ваш банк ще раз потурбує мене і мою родину, або буде направляти ваших людей додому — я звернусь з скаргою у відповідні органи! Всі ваші розмови записані, і те як ви вимагаєте по телефону паспорти і ід.
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
11 июля 2016, 14:29
Шановный kella!
Дякую за звернення. Банк працює в суворій відповідності до законодавства, тому за фактом Вашого повідомлення ми проведемо внутрішнє розслідування. Будь ласка, на адресу vv-tarasenko@forward-bank.com. вишліть свій номер договору або номер телефону та ПІБ і ми оперативно розберемося в ситуації

Комментарии (2)

+
0
ForwardBank
Ответ банка
ForwardBank
11 июля 2016, 14:55
Forward Bank
#
Ваші дані отримали і взяли в обробку. Дамо зворотний зв'язок протягом 1-2 днів. Ще раз дякуємо за звернення!
+
0
ForwardBank
Ответ банка
ForwardBank
11 июля 2016, 15:26
Forward Bank
#
Полезный комментарий
Мы приносим свои извинения за доставленные неудобства. Ваш телефон из дела клиента удален

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться