NATASHA25 NATASHA25
24 января 2015, 23:32
без оценки
Добрий вечір усім читачам, хочу розповісти Вам, про «ЯКІСТЬ» обслуговування клієнтів в форвард банку. Взявши кредит в форвард банку, заплативши за страховку, яка не понятно для чого, ми помало виплачували кредит, не буду приховувати, були прострочки, але ми їх виплачували разом із штрафом.Всі знають ситуацію в країні, заробітню плату затримують, роботи немає, але для банку це не показник, і якщо в тебе 1 чи не дай Боже 2 місяці несплачено, то ти автоматично стаєш Шахраєм і про це розповідають усьому району.Звонить дамочка, говорить, що вона представник банку Форвард і починає обливати брудом.Слухати нічого не хоче, слова сказати не дає., погрожує, обзивається, Запитує до кого ми ходили позичати гроші, чи ходили я в ломбард, на що розраховували коли брали кредит (ніби ми його взяли 2 міс. назад, кредит брали коли в країні була стабільна ситуація).А тепер саме цікаве, кредит брала мама, до мене телефонували, як до контактної особи: Звонить, спочатку запитуємо чого не платимо, а дальше починає погрожувати достроковим погашенням, виїздом додому та описом майна, ставить мені зап. «Чим твоя мамаша думала і на що розраховувала коли брала гроші? Скаржиться, що ми наносимо банку ущерб, бо через нас люди не можуть получити свої вклади.Я їй кажу, який ущерб, в вас така відсоткова ставка, що ви точно не пропадете, а на що пішла страховка?.. Вона мене запитує, чи дружу я з головою і чи в мене мозги. Кажу, ми все сплатимо, штраф заплатимо, ну немає зараз коштів. Вона каже, я зараз обзвоню всіх вчителів в районі (МАМА вчителька) нехай вони скинуться твоїй ніщій мамаші на місячний платіж. Це ще не все, обзвонила весь район, до всіх маминих начальників звонить додому, смс приходятьлюдям з інших сіл, проте, що мама шахрайка.І все голосить про порушення закону України і що ми шахраї.В мене запитання — А розголошення інформації людям, які не є контактними особами — це не порушення закону?!!! Весь район знає, яка в мене мама шахрайка — це не наносить шкоди репутації?
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
26 января 2015, 15:18
Доброго дня, шановна NATASHA25!
Дякуємо Вам за звернення.
Для перевірки викладеної інформації щодо некоректного поводження від імені Банку, просимо доповнити відгук ПІБ Вашої мами, номером договору, а також номерами телефонів, на який і з якого надходять дзвінки, направивши ці відомості з посиланням на даний відгук на e-mail Банку: 0800300880 @ forward-bank.com
Отримана інформація буде передана відповідальному підрозділу Банку для вивчення та належного реагування.
Звертаємо Вашу увагу, що всі повідомлення від імені Банку повинні бути корректними, та здійснюються з метою інформування позичальника про необхідність добросовісного обслуговування заборгованості. У випадку несвоєчасної сплати чергового платежу в рахунок погашення боргу, Банк застосовує штрафні санкції, що призводить до збільшення заборгованості та погіршення кредитної історії клієнта.

Комментарии (4)

+
0
shelestlena79
shelestlena79
25 января 2015, 9:26
#
А моей маме, звонило кастрат конченый по имени Александр, и говорило что поставьте баночку перед дверьми пусть вам соседи по копейки туда сбрасывают. Поэтому я представляю как оно общалось с Вашей Мамой. И после такого диалога я вообще его не плачу принципиально, и ни чего они мне сделают!
+
+1
sandiLeo
sandiLeo
25 января 2015, 23:31
#
Так они по себе судят. мошенники и аферисты они. под ними стулья трещат вот они и пытаются хоть на корочку сухарика выбить пару копеек.
Не обращайте внимания на угрозы и хамство.методы у них такие. запугать нагадить в душу. Ничего они не сделают. отключите телефон поменяйте номер или просто не отвечайте. можете послать куда нить, чтобы обратной дороги не нашли. Возьмите себя в руки не унижайтесь и не оправдывайтесь перед ними. Скоро они сами пойдут по соседям с протянутой рукой или в переходах милостыню просить будут.
+
0
Сергей Крымов
Сергей Крымов
27 января 2015, 21:53
Киев
#
Обратитесь на горячую линию, банка 0800300880 потребуйте у специалиста контакт-центра принять жалобу и удостоверьтесь, что жалоба принята и зафиксирована. Через 2-3 дня Вам перестанут поступать такие звонки, а данный сотрудник будет наказан.
+
0
sandiLeo
sandiLeo
28 января 2015, 1:43
#
Обращайся не обращайся на горячую линию никто ничего не знает. а тем более принять жалобу. а в этом недобанке никто никогда никого не наказывает а наоборот приветствуют такое обращение. они только умеют отписывать одно и тоже что будет передано в соответствующий отдел реагирования. послать их кое куда и игнорировать не отвечать на звонки.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться