ВХОД
Вернуться

Шахраі

T82 T82
24 июля 2014, 10:53
1
Місяць назад написала заяву в БРС про надання карткового договору і страховку до нього з моїми підписами і копію договору на споживчий товар! Пройшов місяць… отримала і сміюся, навіть без адвоката, номер картки не правильний, підпис є тільки на споживчому договорі, який сплачений і інформація про страховку без мого підпису (коли брала споживачий кредит, то відмовилась від страховки). А де картковий договір?!!! Сума? Термін? На днях їду до адвоката, напишу, що він мені сказав, але думаю, що кредитні картки, які прийшли пошту ніякої юридичної сили не мають (банк має наші дані і може, що хочеш робити, а підпис про отримання картки я ніде не ставила).
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
24 июля 2014, 12:29
Шановна Т82!
Дякуємо Вам за звернення.
Звертаємо Вашу увагу на те, що кредитні картки даного типу випускаються Банком у відповідь на пропозицію (оферту), викладену в заяві, підписаній клієнтом при оформленні споживчого кредиту. Договір укладається шляхом акцепту Банком оферти. Після чого Банк випускає карту і відкриває рахунок для її обслуговування.
Інформацію щодо послуги страхування за Вашим договором рекомендуємо уточнити, звернувшись до Контакт-центру Банку: 0800 300 880 (безкоштовно в межах України), 583 (дзвінки безкоштовні з мобільних телефонів, 2 грн, – плата за з’єднання (з ПДВ, без збору до ПФ), 044 390 95 95. Skype: rsb_ua.

Комментарии (10)

+
0
T82
T82
24 июля 2014, 12:38
#
По-перше, у вашій заяві вказаний не правильний номер картки, по-друге, на гарячій лінії говорять, що у мене є страховка! І до речі, від того часу, як був з вами укладений споживачий кредит у вас змінилась страхова компанія. А в договорі не вказано, що картку я отримала, а буде розглянуто мою «просьбу» про надання кредитної картки. Ну, добре не хочу опускатися до вашого рівня і тому покажу ваш договір, наголошую з не правильним номер картки адвокату. І ще ліміт написаний до 10000, а не 18700!!!
+
0
ForwardBank
Ответ банка
ForwardBank
24 июля 2014, 13:57
#
Шановна Т82!
Дякуємо за доповнення.
Згідно з Умовами надання та обслуговування платіжних картов ПАТ «Банк Руский Стандарт» Банк має право збільшити клієнту кредитний ліміт від початково встановленого розміру на свій розсуд, а також зменшити клієнту раніше встановлений Ліміт до нуля. Щодо помилки в номері картки рекомендуємо звернутися до відділення/офісу Банку.
+
0
T82
T82
24 июля 2014, 15:16
#
На підставі чого ви збільшили ліміт, коли з/п 1400? І де умови кредитної картки?!!!
+
0
ForwardBank
Ответ банка
ForwardBank
24 июля 2014, 15:19
#
Шановна Т82!
Ознайомитися з Умовами надання та та обслуговування платіжних карток ПАТ «Банк Руский Стандарт» Ви можете на сайті Банку: www.rsb.ua/cards/about/universal-docs/.
+
0
T82
T82
24 июля 2014, 16:34
#
Прочитала! Де мої тарифи???
+
0
T82
T82
24 июля 2014, 16:37
#
І там нічого не прописано про погрози від вашого банку боржнику і його знайомим. Подавайте в суд!
+
0
T82
T82
24 июля 2014, 15:18
#
О, ще один підпис у договорі точно не мій. Напевно, ваш консультант підписався.
+
0
sa88
sa88
24 июля 2014, 15:30
#
Напишите результат посещения адвоката. У меня такая же ситуация. Я тоже не подписывала никаких дополнительных договоров. А потреб. кредит давным давно закрыт, в котором указана возможность рассмотрения моей просьбы о предоставлении кредитной карты. Замечу также — это заявление на рассмотрение. А деньги требуют непонятно по какому договору! И не понятно на кого этот договор выписан! Может они сами тратят деньги а нам за них платить?!
+
0
T82
T82
24 июля 2014, 16:58
#
Хорошо!
+
0
myltyawe4ka
myltyawe4ka
26 июля 2014, 15:43
#
У меня такая же ситуация и я как раз занимаюсь поисками адвоката. Что Вам сказал Ваш адвокат по данной ситуации? Спасибо

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
окно закроется через 20 секунд