ВХОД
Вернуться

ЗАДОЛЖНОСТЬ

Epagaz Epagaz
18 апреля 2014, 13:59
без оценки
Добрий день, в мене є прострочка по кредитній картці Вашого банку майже місяць. На даний час мені тяжко сплачувати, бо знаходжусь на лікарнянім ліжку — в мене складний перелом гомілкової кістки. Самостійно не пересуваюсь уже 2 місяці, так як робили дуже дорогу операцію. На неї пішло багато коштів. Я хочу сплачувати, но на даний час дуже складно. А ще ті есемески з погрозами суду. Я був кліентом вашого банку минулого року і там в мене було все нормально.
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
18 апреля 2014, 16:02
Доброго дня, шановний Epagaz!
Дякуємо Вам за звернення.
Для подачі заяви на реструктуризацію боргу клієнту необхідно особисто звернутися до будь-якого відділення банку. Адреси і телефони відділень доступні на нашому сайті: www.rsb.ua/about/branch/. При собі потрібно мати паспорт та ІНН.
Отримати додаткову консультацію Ви можете у відділенні або в Довідково-інформаційному центрі:
— 0-800-300-880 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарних телефонів і з мобільних телефонів для операторів мобільного зв’язку «Київстар», «Білайн», «Діджус», «МТС» і «Голден Телеком» на території України);
— 583 (дзвінки безкоштовні з мобільних телефонів, 2 грн. – плата за з’єднання (з ПДВ, без урахування збору в ПФ));
— 044 390-95-95.
Довідково-інформаційний центр працює цілодобово, без вихідних.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд