ВХОД
Вернуться

СКАРГА НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ БАНКУ РУССКИЙ СТАНДАРТ

Елена Татаровская Елена Татаровская
9 апреля 2014, 19:33
1
Доброго дня! Я звертаюся до Вас з проханням захистити мене від свавілля працівників банку Русский Стандарт. Мешкаю у м. Херсон. Ніколи не брала позики, кредити тощо в жодній банківській установі. Була у шлюбі з чоловіком, який без погодження зі мною взяв кредит (не для родини точно, тому що жодної копійки не приносив — був безробітним) у вищезазначеному банку. З квітня 2013 року мені почали телефонувати, на мої запитання та усні звернення до працівників банку інформації про мій стосунок до цієї справи не отримала, таким чином жодного документального підтвердження про мою причетність до взяття кредиту в банку немає. З чоловіком розлучилася, а дзвінки та погрози не лише не припинилися, але й стали більш погрозливими та небезпечними для моєї нервової системи.
Працівники служби безпеки банку Русский Стандарт Шевченко Борис Миколайович та Діденко Іван Петрович неодноразово телефонували у робочий час на мої мобільний та робочий телефони, що унеможливлювало виконання моїх функціональних обовязків, призводило до нервового збудження, підвищення тиску та спричиняло проблеми на роботі. Вищезгадані особи шантажували мене тим, що погрожували звернутися до мого керівництва та розповісти про те, що мій колишній чоловік винен їм гроші, що зруйнує мою репутацію та довіру до мене); або ж звернутися до МОЇХ БАТЬКІВ (також не мають до цієї справи жодного стосунку), які мають проблеми зі здоровям, а таке звернення може спричинити загострення хвороб! Про те, що ніякого відношення до цієї справи я не маю, не слухали, а у грубій формі наказували передавати йому інформацію (хоча я не проживаю з ним протягом року) та примушували платити за нього гроші. Жодного слова від мене не слухали, а насміхалися, діяли на психіку та вимагали виплату ЧУЖОГО боргу. ВИМАГАЮ ПУБЛІЧНОГО ВИБАЧЕННЯ ВІД ВИЩЕЗАЗНАЧЕНИХ ПРАЦІВНИКІВ!!! ВИМАГАЮ ПУБЛІЧНОГО ВИБАЧЕННЯ ВІД ДИРЕКТОРІВ ПАО РС ЗА НЕПРОФЕСІЙНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ТА ЗНИЖЕННЯ ІМІДЖУ БАНКУ ЧЕРЕЗ їх діяльність. НІКОЛИ НЕ ЗВЕРНУСЯ ДО ЦЬОГО БАНКУ ТА ВІДМОВЛЯТИМУ ВСІХ ЛЮДЕЙ ВІД СПІВПРАЦІ З НИМ!
Врятуйте, будь ласка, від свавілля працівників банку Русский Стандарт!
З повагою, Олена

P.S. 08.04.2014 надала заяву-скаргу за № 2173-00236 (зареєструвала працівник банку РС в м. Херсон Зленко Н. Г.) до ПАО Русский Стандарт, очікую відповідь за 10 днів (згідно із Законом України «Про звернення громадян»). Очікую на позитивне вирішення мого питання
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
10 апреля 2014, 11:46
Шановна п.Олено!
Дякуємо Вам за звернення.
Викладена Вами інформація передана до відповідального підрозділу Банку для вивчення та відповідного реагування.
Відповіді на Ваші запити будуть надані у робочому порядку відповідно до Закону України «Про звернення громадян» протягом 30 днів.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд