ВХОД
Вернуться

Кредитна картка

taras9944 taras9944
9 апреля 2014, 09:01
без оценки
Коли знімуть обмеження щоб я зміг активувати кредитку, у мене вже немає сил завжди надзвонювати вам, ваші працівники не дають жодної нормальної відповіді.А ще якщо банком ведені такі обмеження, чи це не може означати, що банк переглядатиме рішення щодо видачі кредитних коштів, чи якщо вже отримав кредитку то і отримаю кошти 100%.
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
9 апреля 2014, 09:41
Шановний taras9944!
Дякуємо Вам за звернення.
Банк планує переглянути рішення щодо обмежень на операції в рамках кредитних коштів та дозволити використання кредитних коштів клієнтам, які добросовісно обслуговують свою заборгованість. На даний час дата зняття обмежень не встановлена. Приносимо свої вибачення за можливі незручності.
Також звертаємо Вашу увагу, що в даний момент Банк зробив упор на споживче кредитування. Уточнити можливість отримання споживчого кредиту Ви можете, звернувшись до Довідково-інформаційного центру:
— 0-800-300-880 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарного телефона і з мобільних телефонів для операторів мобілного зв'язку «Київстар», «Білайн», «Діджус», «МТС» і «Голден Телеком» на території України);
— 583 (дзвінки безкоштовні з мобільних телефонів, 2 грн. – плата за з'єднання (з ПДВ, без урахування збору в ПФ));
— 044 390-95-95.
Довідково-інформаційний центр працює цілодобово, без вихідних.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд