ВХОД
Вернуться

Наглість банківських працівників

natalia romaniuk natalia romaniuk
15 марта 2014, 18:58
без оценки
Номер договору на кредитну лінію 109086004 який я не підписувала з банком, кредитку відправили кур"єром на мою адресу, але вручили іншій людині. Скажіть якого дітька банк дзвонить моЇм батькам ( пенсіонерам 75 р.) на їх домашній телефон і на " родном язике" повідомляють, що в них заборгованість в Р.С. і на них заведуть кримінальну справу. Я в такому разі беручи до уваги наші відносини з Росією пропоную усі РС, ВТБ. БМБ. та інши банкам Росії повертвтись до себе додому, Так нагло не веде себе ні один банк. Таке враження, що для них українські закони і взагалі людські не писані.
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
18 марта 2014, 11:29
Шановна natalia romaniuk!
Дякуємо Вам за звернення.
У відповідь повідомляємо, що договір про надання та обслуговування платіжної карти був укладений шляхом прийняття (акцепту) Банком пропозиції (оферти №3) Клієнта, викладеної у Заяві Клієнта. Карта була активована по дзвінку Клієнта в Довідково-інформаційний центр Банку. Згідно з «Умовами надання та обслуговування платіжних карток ПАТ «Банк Руский Стандарт» (далі – Умови) після активації карти Клієнт несе фінансову відповідальність за всі операції, здійснені з використанням Картки протягом її Терміну дії та/або до дня повернення Картки в Банк включно.

Також за Умовами Клієнту необхідно щомісяця розміщувати мінімальні платежі в рахунок погашення кредиту по карті до розрахункової дати, встановленої договором. Погашати заборгованість по карті можна будь-якими сумами, головне, щоб вони були не меншими за мінімальний платіж. У разі несвоєчасної оплати Банк має право застосувати штрафні санкції. У такому випадку Клієнт забезпечує на рахунку додатково до суми чергового платежу суму грошових коштів, що дорівнює сумі пропущених раніше платежів та сумі плат за пропуск чергових платежів.

За обставин, що склалися, рекомендуємо розміщувати кошти в рахунок погашення кредиту в сумі і терміни, передбачені Договором.

Для отримання більш детальної консультації рекомендуємо Вам звернутися до Банку одним із способів:
– за допомогою системи «Інтернет-банк», направивши запитання спеціалісту. Для цього потрібно зайти в Особистий кабінет «Інтернет-банку» і перейти в розділ «Переписка з Банком».
– Звернутися до Довідково-інформаційного центру Банку, який працює цілодобово, без вихідних: 0-800-300-880 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарного телефону і з мобільних телефонів для операторів мобільного зв'язку «Київстар», «МТС», «Лайф», «Білайн», «Діджус» та «Голден Телеком» на території України); 583 (дзвінки безкоштовні з мобільних телефонів, 2 грн. — плата за з'єднання (з ПДВ, без урахування збору до ПФ; 044 390-95-95. Для отримання запитаної інформації необхідно повідомити номер картки / паспортні дані і персональний код доступу в ДІЦ.
– Звернутися в офіс/відділення Банку з паспортом www.rsb.ua/about/branch.

Приносимо свої вибачення за можливі незручності.

Комментарии (1)

+
0
sanch ☺
sanch ☺
18 марта 2014, 10:01
琚 灏
#
Объясните родителям, что это обычные вымогатели. Лучше, чтобы родители с ними не вступали в разговор. Никаких проплат не делать, иначе это можно расценить как юридическое согласие с долгом.
Подарите родителям телефон с функцией АОН, простой в обращении и научите пользоваться (внести номер в ЧС, установить ночной режим, перехват линии...).

Если телефоны этих вымогателей окажутся, по ошибке, в объявлениях о купле продажи, с заниженными ценами, то горячая линия им обеспечена :)

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд