ВХОД
Вернуться

кредитка

natalia romaniuk natalia romaniuk
12 марта 2014, 14:16
без оценки
В лютому 2013 р. мені в Р.С. мені надали кредит який я вчасно сплачую. В вересні 2013 р. без мого відома (зсилаючись на пункт в попередньому договорі) на мое ім«я виготовили кредитку ( на рахунку 10000 грн.) і відправили кур»єрською поштою. Кур"єр приніс передачу на мою домашню адресу і вручив іншій людині (мене на цей час не було в дома декілька днів). Про кредитку я дізналась тільки зараз, коли почали дзвонити з банку про порушення термінів сплати по карті та нерахованої пені, називаючи номер договору, який я не підписувала і навіть в очі його не бачила. На мое зауваження чого карту передали кур"єрською поштою, а не вручили в відділенні банку ( адже я кожного місяця там буваю- сплачую попередній кредит ) мені відповіли, що це нормально і так поступають усі банки. Хто чув про таку практику?
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
13 марта 2014, 17:06
Шановна natalia romaniuk!
Дякуємо Вам за звернення.
Згідно з Умовами надання та обслуговування платіжних карток ПАТ «Банк Руский Стандарт» (http://www.rsb.ua/f/1/cards/about/usloviya_KK.13.pdf) Картка може бути передана Клієнту шляхом направлення листа, що містить Картку, за зазначеною Клієнтом адресою, або передана іншим способом, узгодженим Банком із Клієнтом. У разі відправки картки кур’єрською службою кур’єр зобов’язаний передати лист отримувачу особисто. При цьому ПІН повідомляється Банком Держателю при зверненні в Банк по телефону Довідково-інформаційного центру Банку (за умови правильного повідомлення Кодів доступу).
Картка і інформація про ПІН до неї, передаються Банком особисто Клієнту і не можуть бути передані представнику Клієнта або іншим третім особам, за винятком випадків передачі Додаткової картки та інформації про ПІН для Додаткової картки Держателю Додаткової картки, на ім'я якого випущена така Додаткова картка.
Для отримання детальної інформації по Вашому запитанню доповніть, будь ласка, свій відгук Вашими ПІБ та номером договору, направивши ці дані і посилання на відгук на електронну пошту Банку 0800300880@rsb.ua.

Також Ви можете отримати консультацію звернувшись до Банку одним із способів:
– за допомогою системи «Інтернет-банк», направивши запитання спеціалісту. Для цього потрібно зайти в Особистий кабінет «Інтернет-банку» і перейти в розділ «Переписка з Банком».
– Звернутися до Довідково-інформаційного центру Банку, який працює цілодобово, без вихідних: 0-800-300-880 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарного телефону і з мобільних телефонів для операторів мобільного зв'язку «Київстар», «МТС», «Лайф», «Білайн», «Діджус» та «Голден Телеком» на території України); 583 (дзвінки безкоштовні з мобільних телефонів, 2 грн. — плата за з'єднання (з ПДВ, без урахування збору до ПФ)); 044 390-95-95. Для отримання запитаної інформації необхідно повідомити номер картки / паспортні дані і персональний код доступу в ДІЦ.
– Звернутися в офіс/відділення Банку з паспортом www.rsb.ua/about/branch.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд