ВХОД
Вернуться

Шарашкіна кантора

Demian14 Demian14
11 марта 2014, 10:57
без оценки
РС — це взагалі не банк, а «шарашкіна кантора», яка діє поза межами чинного законодавства України. Приклад: знайома, яка працювала в РС попросили допомогти їй виконати план і оформити кілька продуктів. Вирішив допомогти. Оформив 2 карти — дебетну і кредитну. Обидві відразу активував через кол-центр, але жодного разу так ними і не користувався. Карти оформляв ще в 2012 році. В кінці 2013 року мені на пошту надійшов лист, буцімто я винен банку 150 грн за оформлення карти. Знайшов договір, який насправді не договір, а заява-оферта, що є правовою колізією. Відразу зателефонував в кол-центр, виявилося, що це комісія за 2 рік користування кредитною картою. Попросив уточнити згідно якого пункту договору нараховується така комісія, адже карта жодного разу навіть не була в банкоматі чи терміналі. Відповіли, що це згідно тарифів банку, які розміщені на сайті. Тобто клієнт для того, щоб взнати, які тарифи за його картою повинен заходити на сайт. А це суперечить чинному законодавству України і постановам НБУ. Згідно ст. 1055 ЦК України всі договірні відносини між клієнтом і банком мають бути в письмовій формі. В іншому випадку такі правочини є нікчемними і їх можна не виконувати. Працівники кол-центру люди мало грамотні і крім своїх шпаргалок більше нічого не знають, тому коли їм наводиш такий агрумент відразу починають тупити. Звернувся на відділення, навів ті самі аргументи. Порекомендували написати заяву на несанкціоноване списання коштів. Так і зробив, але термін розгляду 45 днів, а листи й надалі продовжували надходити. Зв'язався зі знайомою, вона відповіла, що мала таку ж проблему і була змушена сплатити цю комісію. Я принципово вирішив не платити. Листи далі йшли, я телефонував в кол-цент, повідомляв, що жодних платежів робити не буду, мені читали шпаркалку. В лютому місяці 2014 року мені нарешті зателефонували з СБ банку РС. Пояснив їм ситуацію так, що вони навіть не мали, що сказати. Пригрозив позовом в суд і заявою в прокуратуру за вимагання. Проте виявилося, що вони змусили сплатити цю комісію і штрафні санкції, які там вже набігли мою знайому. Сума вийшла щось біля 500 грн. Зрозуміло, що зі своєї кишені ці кошти я їй повертати не буду, хоча по-людськи мені її шкода. Тобто проблема ніби й вирішена, але я категорично не згоден з такою постановкою питання. Працівники не винні, що договора банку є нікчемними за своєю суттю. До речі на мою заяву ще й досі не має відповіді, хоча пройшло вже більш ніж 45 днів. РС, я Вас попереджую, що ситуацію так не залишу! Хочу повернути кошти моїй знайомій, але при умові повернення їх банком. Якщо несанкціоновано списані кошти та незаконно нараховані штрафи та комісії не будуть повернуті на рахунок — я звернуся в суд по місцю мого проживання і дам цій справі такий розголос, що всі Ваші клієнти матимуть право не сплачувати Вам жодних платежів. РС думайте!
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
11 марта 2014, 12:35
Шановний Demian14!
Дякуємо Вам за звернення.
ПАТ «Банк Руский Стандарт» здійснює діяльність на підставі ліцензії Національного Банку України (далі – НБУ) №226 від 04.11.2011 р. (http://www.rsb.ua/f/1/about/licence/license_226_04_11_11.pdf) згідно з чинним законодавством України та регулятивною політикою НБУ.

Відносини між Клієнтом і Банком в рамках договору регулюються Умовами надання та обслуговування платіжних карток ПАТ «Банк Руский Стандарт» (далі – Умови) (http://www.rsb.ua/f/1/cards/about/usloviya_KK.13.pdf).

Відповідно до Умов, Договір банківського обслуговування укладається одним з наступних способів:
– шляхом підписання Клієнтом і Банком двостороннього документа на паперовому носії. У цьому випадку Договір вважається укладеним з дати його підписання Сторонами та скріплення печаткою Банку;
– шляхом акцепту Банком пропозиції (оферти) укласти Договір, що міститься в Заяві Клієнта. У цьому випадку Договір вважається укладеним з дати акцепту Банком Заяви (оферти) Клієнта. Акцептом Банком Заяви (оферти) є дії Банку з відкриття Клієнту Рахунку. Додатково, Банк, на підтвердження факту укладання із Клієнтом Договору, вправі повідомити Клієнта про акцепт телеграмою/листом — повідомленням/SMS-повідомленням/ повідомленням на електронну пошту за адресою/номером телефону/електронною адресою Клієнта, зазначеними в Заяві, або іншими технічними засобами зв'язку. При цьому Договір буде вважатися укладеним з дати акцепту Банком пропозиції (оферти) Клієнта, незалежно від того, чи було передбачене даним пунктом повідомлення та чи було таке повідомлення відправлене Банком, а якщо таке повідомлення було відправлене Банком — та незалежно від того, чи було таке повідомлення отримане Клієнтом, або, з будь-яких причин, було отримане Клієнтом пізніше вказаного в Заяві строку (якщо в Заяві був обумовлений такий строк).

Згідно з текстом заяви-оферти, складовими і невід’ємними частинами Договору банківського обслуговування є Умови банківського обслуговування і Тарифи по банківському обслуговуванню. Підписуючи заяву, Клієнт підтверджує, що ознайомлений, цілком згоден, розуміє зміст та зобов’язується неухильно дотримуватись Умов банківського обслуговування і Тарифів по банківському обслуговуванню, які розміщені Банком в місці, в якому було оформлено Заяву, в мережі Інтернет на сайті Банку за адресою www. rsb.ua, у відділеннях Банку.

Також згідно з п. 2.1.3. Умов надання та обслуговування платіжних карток ПАТ «Банк Руский Стандарт», за умови виконання Клієнтом всіх положень Договору, картка автоматично переоформлюється Банком на строк, обумовлений чинними Тарифами.
Оплата послуг Банку за випуск/переоформлення Картки здійснюється в порядку договірного списання грошових коштів з Рахунку Клієнта або шляхом внесення коштів у касу Банку в сумі вартості наданої послуги Банком відповідно до Тарифів (п.2.1.4. Умов).

Відповідно до Умов, Клієнт зобов’язується сплачувати Банку плати та комісійні винагороди у випадках і в порядку, передбачених Договором, в тому числі Умовами та/або Тарифами (п. 7.11.).

Для отримання вичерпної консультації щодо розгляду Вашої заяви Ви можете звернутися до відділення Банку, при собі необхідно мати паспорт (http://www.rsb.ua/about/branch/) або до Довідково-інформаційного центру за телефонами:
— 0-800-300-880 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарного телефону і з мобільних телефонів для операторів мобильного зв'язку «Київстар», «Білайн», «Діджус», «МТС», «Лайф» і «Голден Телеком» на території України);
— 583 (дзвінки безкоштовні х мобільних телефонів, 2 грн. – плата за з’єднання (з ПДВ, без збору в ПФ);
— (044) 390-95-95.
Довідково-інформаційний центр працює цілодобово, без вихідних.

Комментарии (2)

+
0
Demian14
Demian14
11 марта 2014, 14:15
#
Ліценію Вашу можна і відізвати. А стосовно порушення цивільного кодексу України, то це факти доведені. І не розповідайте казок, що Ви український банк. Свою структуру власності самі знаєте. У ваших офертах тарифи не прописані — це є порушення законодавства про захист прав споживачів, так як клієнти по-суті не є ознайомлені з ціною послуги і купують кота в мішку.
+
0
Danja
Danja
11 марта 2014, 23:50
#
Подякуйте своїй знайомій яка вам просто впихнула ту картку і не пояснила її тарифів А ще порада на майбутнє — читайте те що підписуєте!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд