ВХОД
Вернуться

Нікому не раджу

sveta22 sveta22
5 марта 2014, 17:43
без оценки
Доброго дня. Вчора віддвідала відділення банку у м.Рівне і була дуже розчарована. Я вже тривалий час є клієнткою банку по програмі депозиту ( для мене не маленька сума). Прочекала годину, поки хоча б хтось появився на робочому місці, людей було багато і всі очікували появи працівника. Звернулась до банку з прохання розірвати договір, на що мені відповіли, що чекати потрібно не менше 12 днів і перерахунок відсотків під 0.5 %. На моє питання, чому банк без попередження клієнта самостійно змінює умови договору, хамськи відповіли. що вони можуть самостійно ставити такі терміни. які їй потрібні. Мало того, кошти повертають лише частково, маленькими сумами і не щодня. Виходить, що якщо все ж мені розірвуть договір, кошти у кращому випадку я отримаю пізніше, ніж договір закінчився в термін. А що буде через місяць? З такими умовами роботи, боюсь. що свої кошти я вже ніколи не побачу, тому що фонд гарантування повертає лише за кілька років і то, якщо банк вніс відповідні внески :((( Шкода, адже ці кошти не так легко дістаються. щоб дарувати їх банку, видно прийдеться судитись і вимагати відшкодування.
Якщо ж працівники банку можуть запевнити, що банк буде існути і не закриють відділення, і я зможу отримати всю суму коштів повністю у день закінчення депозиту, буду рада. Хоча хто зараз скаже правду.
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
6 марта 2014, 17:31
Шановна sveta22!
Банк «Русский Стандарт» в повному обсязі виконує свої зобов'язання перед вкладниками. Усі депозити виплачуються згідно з договорами банківського вкладу: по закінченню терміну — день в день, при достроковому розірванні договору — не пізніше як на 3-й день з моменту подачі заяви клієнтом, не враховуючи дня подання заяви.
Також звертаємо Вашу увагу, що за Умовами обслуговування вкладів фізичних осіб ПАТ «Банк Руский Стандарт» у випадку Дострокової вимоги Вкладу/його частини Банк перераховує проценти на Суму Вкладу, що повертається достроково, за весь Строк Вкладу за ставкою, вказаною в Договорі. Якщо Вкладнику раніше було виплачено
проценти у розмірі більшому, ніж це необхідно за результатами перерахунку, Банк стягує з Вкладника суму в розмірі Надлишково сплачених процентів.
Для отримання більш детальної консультації рекомендуємо Вам звернутися до Довідково-інформаційного центру Банку за телефонами:
— 0-800-300-012, 0-800-300-880 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарних телефонів і з мобильних телефонів для операторів мобильного зв'язку «Київстар», «Білайн», «Діджус», «МТС», «Лайф» и «Голден Телеком» на території України);
— 583 (дзвінки безкоштовні з мобильних телефонів, 2 грн. – плата за з'єднання (з ПДВ, без збору в ПФ);
— (044) 390-95-95.
Довідково-інформаційний центр Банку працює цілодобово, без вихідних.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
окно закроется через 20 секунд