Минфин - Курсы валют Украины

Установить

прошу представників банку розібратися в ситуації яка склалася

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
sasko 11 января 2014, 21:44
Я ніколи не був клієнтом, і не користувався жодними послугами банку «Русский Стандарт». Але, чомусь з 14 жовтня минулого року мені періодично надходять СМС, з номера 931777672, наступного змісту: Ваше кредитное дело на контроле в Секторе досудебного сбора ПАО «Банк Русский Стандарт». Неустойка (штрафы) уже начислена. В случае неоплаты задолженности в размере 332 грн до 15.10.2013. Банк вправе в одностороннем порядке досрочно расторгнуть договор (підкреслюю, особисто я, ніякого договору з банком не оформлював). Оплатите долг и оставайтесь лояльным клиентом. Загалом за тиждень я отримав 5 таких повідомлень, з різним текстом, але суть залишалась не змінна, до такого то числа оплатіть певну суму боргу. 18 жовтя я завітав на віддлення банку, і за порадою співробітника написаву заяву за номером 22/27-04-07128. В якій попросив не надсилати на мій номер 0664628787 жодних повідомлень, оскільки я не являюсь клієнтом. Мені сказали, що заява буде розглянута на протязі 45 днів. Після візиту до відділення, і написання заяви СМС припинилися, я уже думав, що там вже у всьому розібралися, і виправили помилку, в додачу до цього, 14 грудня я отримав листа з повідомленням, що банком було проведено службве розслідування та встановлено, що номер телефону 0664628787 вказаний у моїй заяві не зазначений в базі даних Банку. Інцидент рахував би вичерпаним, але ж, 8 січня я знову отримав повідомлення про борг.

Прошу розібратися в даній ситуації. Зі мною можна зв'язатися за номером вказаним вище в тексті
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
13 января 2014, 14:46
Доброго дня, шановний sasko!
Дякуємо за Ваше звернення.
У відповідь повідомляємо, що Ваша скарга надіслана до відповідного підрозділу Банку з метою перевірки інформації та якнайшвидшого врегулювання ситуації.

Приносимо вибачення за можливі незручності.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Форвард Банк (Forward Bank) 💰 / Отзывы о Форвард Банке 📝 / прошу представників банку розібратися в ситуації яка склалася