ВХОД
Вернуться

Та хватить вже жухати

kot44 kot44
9 октября 2013, 10:12
без оценки
Брс ви б краще кваліфікацію своїх працівників піднімали чим зашугувати клієнтів.
Візьмем серпень, переніс операцію на руку поназичав гроші на операцію небуло можливості в часно проплатити, так таке враження було шо зарас приїдуть і розстріляють за 650 грн, з прострочкою десь вроді 2тижні. Пояснював працівникам брс шо можу представи всі документи шо перенесена операція шо наразі непрацюю а на лікарняному, так їм пофіг було нє ну я розумію шо всеодно вам але повага до клієнта мінімальна хочаби повинна бути, яж нікуди від вас нетікаю, проплочую але ззапізненям, знаю винен, та немає можливості вчасно платити так як після операціїї був на лікарняному, потім працював на пів ставки так як працював однією рукою.
— Тепер вчорашне, так я цього разу затримав платіж на довго, менше місця, пояснюю (я незбираюсь неплатити) після операції і виходу на роботу на повний день відправили в офіційну відпустку дали більшу суму зп, але зарас недають поки незакінчиться офіційна відпустка. Я стараюсь позичити гроші щоб проплатити важко дістати так як ше після операції не все розхлібав.
І ви розумієте шо якшо людина небере трубку один раз, то телефон річ така шо можна за пару хв набрати ше раз, я пере водив дитину через дорогу в іншій руці був візок, чим я мав відповісти на дзвінок по вашому? після цього як я невідповів за пару секунд дзвінок мої дружині (вона була в дворі чекала на с з малою) прихожу вона шокована стоїть, каже звонить з брс хтось починає верещати в трубку верещав поки вона аналогічно незробила, на запитання працівнику брс де діваються гроші з карти і чому вона заблокована? (тут писали за кредитку 13000 шо банк з 650 грн бере своє і залишається ше пару грн на карті) працівник банку псіханув сказав я нічого вам небуду пояснювати (напевно незнав шо відповісти) шоб проплата була до 09.10.13 і кинув трубку.
— СМС:
«Вы умеренно уклоняетесь от уплаты долга не имея на то законных оснований. От сутствие денежных средств не освобождает Вас обязательством перед кредитором. Вы нарушаете ряд статей Гражданского Кодекса, за что понесете ответственность. Банк намерен обратиться за помощью в органы Власти для защиты Своъх прав и интересов. Сорочно оплатите 670 грн»

Я «неумеренно» непроплатив, немає можливості вчасно платити. Я розумію шо відсутність фінансової можливості проплати це мої особисті проблеми. Ніхто незбирається тікати чи будь яким шляхом неплатити свій борг.
— Ваш працівник вчора сказав шо 5% мінімальний платіж це тількі відсоток який бере банк і нічого пояснювати нехотів шеб розмовляв полюдські а не як як кажуть «з гір спустився» якшо 5% місячних це тількі відсоток банку то чому перший місяць користування карткою я проплатив тих 650 чи 670 грн і міг користуватися коштами які там залишились? картка вже більше 6 місяців заблокована, звонив на службу підтримки клієнтів нарахунок заблокованої карти сказали розблокуєм і завтра можете користуватись, це завтра затягнулось до 09.10.2013
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
9 октября 2013, 13:02
Доброго дня, шановний kot44!
Звертаємо Вашу увагу, що Ви не виконали попередню рекомендацію Банку щодо звернення через електронну пошту з наданням інформації для Вашої ідентифікації та перевірки вказаної у відгуку інформації.
Будь ласка, звернуться з листом на електронну адресу Банку 0800300880@rsb.ua та вкажіть посилання на залишені Вами відгуки щодо роботи Банку.
Щиро сподіваємося на Вашу співпрацю у вирішенні даного питання.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
окно закроется через 20 секунд