ВХОД
Вернуться

щодо якості роботи банку

Uristka Uristka
28 августа 2013, 17:50
1
я читала відгуки про «вівчливість і компетентність» працівників банку. В багатьох питаннях згодна! Цікаво про айбокси: обираєте вкладку банк — погашення кредиту за договором — вносите суму… І ви думаєте, що ця сума сплачена і ви не боржник!? Як би не так! Працівники банку не попереджають вас про те, що ваші кошти будуть зараховані ТІЛЬКИ до КОРОБОЧНОГО ПРОДУКТУ і на погашення заборгованості за договором не підуть. Ось ви вже і боржник! Штраф 50 гривень вам забезпечено! Я особисто намагалась змінити розрахунковий рахунок з номеру 2620***** на 2909*******в айбоксі — це неможливо! Після зарахування коштів у коробочний продукт — треба через систему інтернет-банк перерахувати кошти на потрібний рахунок! Ну прям «ВСЕ ДЛЯ КЛІЄНТА». А сьогодні робота банку була повністю паралізована із-за якихось технічних регламентів. Я не мала змоги з 10.00 до 16.00 взнати точну суму, щоб повністю ДОСТРОКОВО РОЗРАХУВАТИСЯ за кредитним договором. Операційний день скінчився. Я так розумію, що банк умисно в кінці місяця створив такі умови для клієнтів, щоб у клієнтів виникла або прострочка платежу, або вони переплатили зайві проценти за користування кредитом. Така політика банку є недобросовісною щодо його клієнтів. В подальшому послугами РСбаку користуватися не будемо.
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
29 августа 2013, 09:21
Доброго дня, шановна Uristka!
Звертаємо Вашу увагу, що в терміналах самообслуговування Ви можете через окремі опції:
— Поповнити картковий рахунок «Банк в кармане»
— Внести чергову сплату по кредиту
Якщо Ви вносите кошти на рахунок «Банк в кармане» в подальшому Ви можете їх використати, наприклад, для сплати кредитної заборгованості через систему дистанційного обслуговування Інтернет-банк (операція не тарифікується).

Звертаємо Вашу увагу, що користуючись картковим рахунком «Банк в кармане» як посередницьким, Клієнти можуть заощаджувати суму, що стягується як комісія при прямому внесенні коштів на кредитний рахунок через термінал самообслуговування.

Всі способи оплати кредитної заборгованості представлені на сайті Банку www.rsb.ua/credits/personal_loan_payment-copy/.

Комментарии (4)

+
0
Uristka
Uristka
29 августа 2013, 10:07
#
Ви явно не уважно прочитали мій коментар та не повністю на нього відповіли! Мова йде виключно про те, що клієнт, користуючись терміналом, не має змоги власноруч змінити номер рахунку при будь-якій операції з погашення по кредиту. Опції встановлено: погашення кредиту за номером договору, або ж за номером рахунку. При погашенні за номером договору кошти потрапляють на рахунок картки, який починається з цифр 2620******. Однак, для погашення кредиту рахунок починається з цифр 2909*******. Тобто гроші потрапили на картку, але ніяк не на рахунок погашення по кредиту. Я ПОПОВНЮЮ НЕ КАРТКУ, А НАМАГАЮСЬ СПЛАТИТИ ЗА КРЕДИТОМ! При погашенні кредиту за № рахунку — зновуж таки гроші потрапляють на рахунок який починається з 2620******. А № рахунку погашення за кредитом у ДОГОВОРІ ЗАЗНАЧЕНИЙ 2909*******. Змінити номер рахунку неможливо. Якщо клієнт не має змоги через інтернет-банк перевести власні кошти з картки на погашення по кредиту, або ж цього не знав (а він має право цього не знати бо співробітники банку про це замовчують) — у нього виникає заборгованість, і як мінімум штраф у 50 гривень. Це ми вже проходили у перший же платіж. Потім, некомпетентні працівники банку надіслали лист про погашення заборгованості за договором. Однак, я ж маю чек про сплату за кредитом через термінал? Чому працівники банку не провели своєчасне списання коштів з карткового рахунку на оплату за кредитом або завчасно не зателефонували і не попередили клієнта? Зате надіслали лист з вказаним не відповідним номером договору! ПОВТОРЮЮ: НОМЕР ДОГОВОРУ НЕ МІЙ! Це не є людський фактор — це непрофесіоналізм. Потім почалися дзвінки — ви боржник. І тільки з НЕ першої спроби, через телефон гарячої лінії ми встановили, що гроші просто на картковому рахунку! А штраф у розмірі 50 гривень ми сплатили! Це введення в оману клієнта! А чому не має відповіді з приводу ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ? По телефону гарячої лінії мені сказали, що таке відбувається 1 раз на рік, а насправді — 10.08.2013 року було те ж саме — ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ! Досить дурити людей!
+
0
ForwardBank
Ответ банка
ForwardBank
30 августа 2013, 11:56
#
Доброго дня, шановна Uristka!
Звертаємо Вашу увагу, що в будь-якому терміналі самообслуговування Ви можете обрати опцію поповнення рахунку по номеру договору, сплативши кошти безпосередньо на кредитний рахунок.
+
0
advokat123
advokat123
31 августа 2013, 00:28
#
А в чем проблема пополнить денежный кредит по номеру договора, а не по номеру карты. Я не совсем понял что там можно или не можно поменять в терминале, но во всяком случае БВК карта и Ваш денежный кредит — это абсолютно два разных продукта банка. На каждый из этих кредитов есть отдельный договор и отдельный расчетный счет. Реквизиты для оплаты задолженности Вы всегда можете узнать на горячей линии банка. Кроме того оплачивать можно не только через терминал, а и через любую кассу практически любого коммерческого банка. По поводу штрафа — Вами были нарушены условия договора, а именно сроки исполнения договорных обязательств. Штраф 50 грн был начислен за несвоевременное внесение денежных средств. Также обратите внимание на немаловажный момент: до указанной в договоре даты нужно обеспечить поступление денежных средств на счет, а не просто совершить платеж.И к завершению — вся ответственность за погашению кредитной задолженности лежит только на Вас.
+
0
Uristka
Uristka
4 октября 2013, 15:07
#
Что тут не понятного? Терминал у вас настроен таким образом, что номер счета, на который я должна была перечислять деньги НЕ ВВОДИТСЯ!!! И по НОМЕРУ ИМЕННО КРЕДИТНОГО ДОГОВОРА денежные средства попадают в КОРОБОЧНЫЙ ПРОДУКТ. Людей в заблуждение вводите вот все дела. Слава Богу — досрочно погасили кредит и хочу забыть ваш банк, как страшный сон.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
окно закроется через 20 секунд