ВХОД
Вернуться

звонки

Tarja Tarja
2 августа 2013, 07:27
без оценки
моя история началась с того что год назад мне срочно понадобились деньги и я обратилась в русский стандарт, там мне одобрили карту на 30000, после моего др мне повозвонили из банка и предложили оформить вторую карту на более «выгодных» условиях, по глупости я согласилась на свою голову. сначала было все хорошо, я съездила за границу к любимому человеку, а по возвращении домой я не знала какой подвох мне устроил банк. сначала они мне выставили хорошую сумму для минимального платежа, хотя в банке меня уверяли что минимальный платеж будет около 1500, после того как я не смогла платить, мне и моим родственникам стали звонить из банка, представляться гос служащими, в итоге эти сраные коллекторы дозвонились до моего отца, представились судебными приставами и стали его пугать что типа мол если он или я не оплатим этот кредит то они придут описывать имущество! звонки продолжались на протяжении 2х месяцев, звонили мне, угрожали что приедут в течении дня описывать имущество по решению суда которого и не было на самом деле!!! я как могла оплачивала, но мне звонили с угрозами и говорили что то что я оплатила это как оказалось были %!!! в итоге у отца сдали нервы, он занял денег у своего отца и закрыл русский стандарт!!! спрашивается- ЧТО ВЫ ЗА БАНК ТАКОЙ ДОЛБАНУТЫЙ, КОТОРЫЙ ВЫКАЧИВАЕТ ДЕНЬГИ УГРОЗАМИ?!!!
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
2 августа 2013, 10:37
Добрый день, уважаемая Tarja!
Обращаем Ваше внимание на «Условия предоставления и обслуживания карт ПАО «Банк Русский Стандарт»» www.rsb.ua/f/1/cards/about/usloviya.pdf, в частности на пункт 4.11. и 4.14.:
При погашенні Заборгованості (якщо інше не передбачено п. 4.20. Умов):
4.11.1. Клієнт розміщує на Рахунку грошові кошти. Наявність грошових коштів на Рахунку при одночасній наявності у Клієнта Заборгованості є достатньою підставою для списання Банком без надання Клієнтом платіжного доручення (у порядку договірного списання) грошових коштів з Рахунку в погашення такої Заборгованості;
4.11.2. грошові кошти списуються Банком у розмірі, достатньому для погашення Заборгованості в повному обсязі (за наявності на Рахунку суми грошових коштів, достатньої для погашення Заборгованості), або в обсязі коштів, що є на Рахунку (при їх недостатності для погашення Заборгованості в повному обсязі);
4.11.3. Доступний залишок Ліміту збільшується на суму погашеної частини Основного боргу аж до відновлення Ліміту в повному обсязі;
4.11.4. кошти, розміщені Клієнтом на Рахунку і такі, що перевищують Заборгованість, відображаються на Рахунку як пасивний залишок по Рахунку та збільшують Платіжний ліміт.
4.14. У випадку якщо в строк, вказаний у Виписці як дата оплати Рекомендованого платежу, Клієнт не розмістив на Рахунку грошові кошти в розмірі Мінімального платежу, то відповідно до Умов така обставина розглядається як пропуск Клієнтом Мінімального платежу, при цьому:
4.14.1. різниця між розміром Мінімального платежу та сумою фактично розміщених Клієнтом на Рахунку протягом Розрахункового періоду, що є наступним за Розрахунковим періодом, за результатами якого була складена Виписка, грошових коштів визначається як неоплачена частина Мінімального платежу. Під сумою фактично розміщених Клієнтом грошових коштів маються на увазі всі суми, що надійшли на Рахунок протягом Розрахункового періоду, що є наступним за Розрахунковим періодом, за результатами якого була складена Виписка, а також залишок грошових коштів на Рахунку на початок вищевказаного Розрахункового періоду (за наявності такого);
4.14.2. у випадку розміщення Клієнтом на Рахунку Неоплаченої частини Мінімального платежу пропущений раніше Мінімальний платіж вважається оплаченим повністю, а Клієнт вважається таким, що виконав Мінімальний платіж. У випадку наступних пропусків Клієнтом Мінімальних платежів їх відлік знову починається з першого пропуску;
4.14.3. другим/третім і т.д пропуском поспіль, вважається пропуск оплати Мінімального платежу при вже пропущених Клієнтом поспіль відповідно одного/двох і т.д. Мінімальних платежів;
4.14.4. Клієнт зобов'язаний сплатити Банку плату за пропуск Мінімального платежу згідно з Тарифами, у випадку, якщо по спливу 5 (п’яти) календарних днів з дати закінчення Розрахункового періоду, такий Мінімальний платіж не був внесений або якщо таке порушення відбулося не вперше.

Также хотим отметить, что звонки со стороны ответственных сотрудников Банка осуществляются с целью предоставления рекомендаций и пояснений о необходимости своевременного выполнения обязательств перед Банком.

Комментарии (1)

+
0
Tarja
Tarja
2 августа 2013, 11:51
Омск
#
Я не спорю что обязан, а почему ваши сотрудники угрожали мне и моим близким? какое они имели право представлять судебными исполнителями или приставами, брать меня и моих родственников на понт что был суд или суд через 2 дня будет, что мои данные в черном списке и я не смогу выехать за границу?! вы понимаете что они таким макаром отца моего чуть до инфаркта не довели своими угрозами?! а если бы вам и вашим родственникам также названивали и угрожали как бы вы отреагировали на это? сомневаюсь что вам это было бы приятно!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд