ВХОД
Вернуться

НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С БАНКОМ!!!

nadin1983 nadin1983
1 июня 2013, 05:26
без оценки
лет 5 назад в магазине взяла в кредит телефон, кредит оформляла у банка РС, выплатила без задержек.через какое то время мне пришло письмо с банка, там была кредитная карта, я ее активировала по телефону, не заключяя никаких договоров, сняла деньги с карты, платила исправно без задержек.больше года не пользуюсь ей, не снимаю денег, плачу исправно, меньше года назад стала одинокой мамой и доход изменился, но я все равно платила исправно, а в мае 2012 года у меня не получилось оплатить, думала в следующем месяце заплачу чуть больше.и тут мне начали звонить сначала с банка(видимо компьютер), отвечаю на звонки, слушаю инфрмацию, а при назывании суммы типа пропадает связь и ее не слышно, но это не главное, они начали звонить мне и рано утром и поздно ночью, когда мой грудной ребенок спит.через какое то время мне позвонили с номера начинающегося с 044 и сказала заплатить миним.сумму платежа, я обьяснила ситуацию, а они мне платите и все, а то банк приедет и конфискует имущество.я на следующий день заняла деньги и оплатила, а мне смс прихидит с угрозой, что к вам приедут, все заберут, придупредите соседей, да что можно взят у одинокой мамы, да еще и с матерью инвалидом.я в свою очередь хочу ПРЕДУПРЕДИТЬ, что НЕ связывались с этим банком.если так и будет продолжаться(приходить угрозы, непонятные звонки)я буду писать заявление в прокуратуру и подавать в суд на банк.ДАЙТЕ ВОЗМОЖНОСТЬ НОРМАЛЬНЫМ ЛЮДЯМ ВЫПЛАЧИВАТЬ КРЕДИТ СПОКОЙНО, ХОТЬ И С НЕБОЛЬШОЙ ЗАДЕРЖКОЙ!!!
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
1 июня 2013, 11:15
Добрый день, уважаемая nadin1983!
Благодарим за обращение.

Для проверки указанной Вами информации, пожалуйста, дополните данный отзыв Вашими ФИО, номером договора, номером телефона, с которого поступают телефонные звонки. А также укажите, пожалуйста, имя звонившего Вам сотрудника, направив эти данные письмом на электронную почту Банка 0800300880@rsb.ua.

Также обращаем Ваше внимание, что согласно Условиям предоставления и обслуживания карт ПАО «Банк Русский Стандарт» www.rsb.ua/f/1/cards/about/usloviya.pdf
2.8. Для початку здійснення Держателем видаткових Операцій з використанням Картки Клієнт звертається в Банк для проведення Активації отриманої Картки одним зі способів, зазначених у п. 2.9. Умов.
2.9. Активація здійснюється при зверненні Клієнта в Банк особисто (за умови пред'явлення Клієнтом документа, що засвідчує особу) або по телефону Довідково-інформаційного центру Банку (за умови правильного повідомлення Клієнтом Кодів доступу). Держатель може здійснювати видаткові операції з використанням Картки після 17:15 дня, наступного за днем Активації.
4.7. Часткове або повне погашення Заборгованості провадиться Клієнтом у порядку, викладеному нижче (якщо інший порядок сплати Клієнтом окремих плат, комісійних винагород або інших платежів не передбачений іншими положеннями Умов та/або Тарифів).
4.8. По закінченню кожного Розрахункового періоду Банк формує та направляє Клієнту Виписку, яка містить:
4.8.1. всі Операції, відображені на Рахунку протягом Розрахункового періоду;
4.8.2. баланс на початок (Вхідний баланс) і кінець Розрахункового періоду (Вихідний баланс). При цьому залишок грошових коштів на Рахунку вказується в Виписці як позитивний баланс, а сума Основного боргу і Понадлімітної заборгованості (за її наявності) — як негативний баланс (зі знаком «мінус»);
4.8.3. суму Заборгованості на кінець Розрахункового періоду;
4.8.4. суму Рекомендованого платежу і дату його оплати;
4.8.5. іншу інформацію, яку Банк вважає за необхідне довести до відома Клієнта.
Виписка може надаватися Клієнту наступними способами:
— безкоштовно, безпосередньо Клієнту, у випадку його особистого звернення до підрозділів Банку, у день звернення;
— шляхом відправлення на поштову адресу Клієнта, зазначену в Анкеті або в Заяві, листа із Випискою,
згідно встановлених умов в Тарифах;
— шляхом відправлення на електронну адресу Клієнта, зазначену в Анкеті або в Заяві, Виписки в
електронній формі, згідно встановлених умов в Тарифах.
4.14 У випадку якщо в строк, вказаний у Виписці як дата оплати Рекомендованого платежу, Клієнт не розмістив на Рахунку грошові кошти в розмірі Мінімального платежу, то відповідно до Умов така обставина розглядається як пропуск Клієнтом Мінімального платежу, при цьому:
4.14.1. різниця між розміром Мінімального платежу та сумою фактично розміщених Клієнтом на Рахунку протягом Розрахункового періоду, що є наступним за Розрахунковим періодом, за результатами якого була складена Виписка, грошових коштів визначається як неоплачена частина Мінімального платежу. Під сумою фактично розміщених Клієнтом грошових коштів маються на увазі всі суми, що надійшли на Рахунок протягом Розрахункового періоду, що є наступним за Розрахунковим періодом, за результатами якого була складена Виписка, а також залишок грошових коштів на Рахунку на початок вищевказаного Розрахункового періоду
(за наявності такого);
4.14.2. у випадку розміщення Клієнтом на Рахунку Неоплаченої частини Мінімального платежу пропущений раніше Мінімальний платіж вважається оплаченим повністю, а Клієнт вважається таким, що виконав Мінімальний платіж. У випадку наступних пропусків Клієнтом Мінімальних платежів їх відлік знову починається з першого пропуску;
4.14.3. другим/третім і т.д пропуском поспіль, вважається пропуск оплати Мінімального платежу при вже пропущених Клієнтом поспіль відповідно одного/двох і т.д. Мінімальних платежів;
4.14.4. Клієнт зобов'язаний сплатити Банку плату за пропуск Мінімального платежу згідно з Тарифами, у випадку, якщо по спливу 5 (п’яти) календарних днів з дати закінчення Розрахункового періоду, такий Мінімальний платіж не був внесений або якщо таке порушення відбулося не вперше.

Приносим свои извинения за возможные неудобства.

Комментарии (1)

+
0
ekbnrf2013
ekbnrf2013
3 июня 2013, 11:58
#
Столкнулась с ооочень неприятной ситуацией, оформили мгновенную карту Фокстрот, все активировали, дали пин код, сказали можно пользоваться средствами И тут главный подвох. Обошла штук 5 банкоматов, снять деньги нигде не удалось. Пришлось идти к сотрудникам банка на ул. Спаской и тут «чудный консультант» мне заявляет а вы и не снимите деньги у вас безнальная карта. На вопрос почему никто не сказал об этом при оформлении карты мне ответили с ехидной улыбккой «НАВЕРНОЕ ЗАБЫЛИ».
Разве это нормальное отношение к клиентам.?? неужели тяжело предупредить о наличных или безналичных средствах. ?? Люди только тратят свое время.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд