ВХОД
Вернуться

Очень хорошее обслуживание

Денис Лемеш Денис Лемеш
18 мая 2013, 14:52
без оценки
Цитата:
начиная с 15.03.2013р., Банком были внесены изменения в тарифы карточных продуктов «Фокстрот MasterCard Unembossed (Украина)» и «Фокстрот MasterCard Unembossed Арсенал (Украина)»

Из этого следует, что я как дурной должен каждый день бегать в отделение смотреть доску объявлений и каждый день заглядывать на сайт в поисках обновлений тарифного плана, притом это публикуется даже не на главной странице сайта

Ваш гребаный банк меня просто-таки заколупал СМС рассылками и прочей белибердой, прислать же что-то полезное — нЭ, не слышали… Точно, это таки русский стандарт обслуживания!

В ближайшее время закрываю все продукты, разрываю все договора — и ни ногой в эту шарашкину контору

ИНН 2927905435
Карта 5364********5713
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
20 мая 2013, 12:46
Уважаемый Денис!

Банк оставляет за собой право вносить изменения в параметры и тарифы банковский продуктов, что предусмотрено Условиями предоставления и обслуживания платежных карт:
2.11. Банк має право ініціювати внесення змін в Умови та/або Тарифи. Банк зобов'язаний повідомити Клієнта про зміни до Умов та/або Тарифів не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати, з якої застосовуватимуться такі зміни. Зміни до Умов та/або Тарифів є погодженими Клієнтом, якщо до дати, з якої вони застосовуватимуться, Клієнт не повідомить Банк про розірвання Договору, в порядку, передбаченому розділом 12 даних Умов, без сплати додаткової комісійної винагороди за його розірвання.
2.12.Свою пропозицію про внесення змін до Умов та/або Тарифів (згідно п. 2.11. Умов), Банк повідомляє Клієнту будь-яким з наступних способів (на вибір Банку):
2.12.1.шляхом розміщення друкованих екземплярів нових редакцій Умов та/або Тарифів, розпорядчих документів Банку на інформаційних стендах за місцем перебування Банку і його підрозділів;
2.12.2.шляхом розміщення електронних версій нових редакцій Умов та/або Тарифів, розпорядчих документів Банку у мережі Інтернет на сайті Банку www.rsb.ua.
2.17. З метою підтримки належного ступеня інформованості Клієнта щодо чинних редакцій Умов та/або Тарифів, у тому числі, гарантованого ознайомлення Клієнта з пропозиціями про внесення змін в Умови та/або Тарифи, Клієнт зобов'язаний регулярно звертатися в Банк за одержанням відомостей про пропозиції щодо внесення змін в Умови та/або Тарифи. Відвідування Клієнтом відповідних розділів веб-сайту Банку в мережі Інтернет за адресою www.rsb.ua. (що містять інформацію про чинні Умови та/або Тарифи, а також пропозиції про внесення змін в Умови та/або Тарифи) прирівнюється до звернення Клієнта за відповідною інформацією безпосередньо в Банк.

Также обращаем Ваше внимание, что обо всех изменениях в тарифах и параметрах банковский продуктов Банк оповещает клиентов путем публикации сообщений на официальном сайте, отправки СМС-сообщения или письма на электронную почту (указанную клиентом в анкетных данных во время оформления договора) на свое усмотрение.

Кроме того, за дополнительной информацией клиенты всегда могут обратиться в Справочно-информационный центр Банка по телефонам:
— 0-800-300-880 (звонки бесплатны со стационарного телефона и с мобильных телефонов для операторов мобильной связи «Киевстар», «МТС», «Билайн», «Диджус» и «Голден Телеком» на территории Украины);
— 583 (звонки бесплатны с мобильных телефонов, 2 грн. – плата за соединение (с НДС, без учета сбора в ПФ));
— 044 390-95-95.

Приносим извинения за возможные неудобства и выражаем искреннюю надежду видеть Вас в числе клиентов Банка в будущем.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
окно закроется через 20 секунд