ВХОД
Вернуться

Продолжение....

deltabaaank2114 deltabaaank2114
19 ноября 2014, 09:46
1
звернути Вашу увагу, що на сьогоднішній день з метою видачі готівкових коштів в іноземній валюті при поверненні клієнтам вкладів, розміщених в іноземній валюті, Банком вживаються всі заходи із забезпечення готівковими коштами в іноземній валюті кас відділень Банку у сумах, які б були достатніми для задоволення потреб клієнтів. При цьому просимо Вас врахувати факт наявності великої кількості запитів, які надходять від клієнтів з приводу повернення вкладів. Враховуючи викладене, пропонуємо скористатися можливостями вибору будь-якого із шляхів отримання вкладу, що наведені вище.
З повагою,
АТ «Банк „Фінанси та Кредит“

Дуже сумно.Суть звернення полягала в не видачі коштів, а Банк відповідає листом по підвищенню грамотності в банківській справі…
Шановний АТ „Банк “Фінанси та Кредит» (далі – Банк)!

Рибалко В.С. бажає отримати довірені Банку кошти саме в тій валюті, в якій вона їх принесла в касу Банку, а саме в дол США. Також бажає отримувати згідно Постанови НБУ №540 " у готівковій формі в іноземній валюті шляхом виплати частинами у межах до 15 000 (п’ятнадцяти тисяч) гривень на добу на одного клієнта в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України". Тобто на теперішній час це складає 950 дол США і Банк мусить виконувати свої зобов«язання перед Клієнтами, чого він нажаль не робить.

Я чекаю Ваших пояснень з приводу: 1) чому ні 13, ні 14листопада Рибалко В.С. не отримала від банку ані центу?

2) чому Банк в односторонньому порядку вирішив видавати саме 100дол, а не 950, як це має бути, згідно Постанови НБУ №540? Тим

самим Банк обмежує право своїх Клієнтів вільно розпоряджатися своїми коштами.
Наголошую на те, що ці кошти Банк має повернути як закінчившийся строковий депозит!!! Тобто це планова виплата, до якої Банк мав змогу готуватися протягом 6 місяців, коли ці кошти були розміщені.

Комментарии (5)

+
0
AndreyKu
AndreyKu
19 ноября 2014, 16:45
Андрій, Киев
#
Пролучил точно такую же отписку на этот же вопрос. Так банк «защищается». Многократно задавал вопрос о «100». Никогда не получал на него вразумительный ответ, кроме «мы выдаем всем не больше 100.»
Один раз, правда, прозвучало необдуманное предложение от сотрудника отделения мне договариваться самостоятельно с другими вкладчиками об увеличении «лимита»… Но на следующий день мою информацию о такой договоренности с другим вкладчиком банк не принял к рассмотрению. Девиз кампании «Один вкладчик — не более 100 долл./день!»
Сегодня закончилась вторая неделя с момента письменного обращения в банк о выдаче вклада. Ответ не получен.
+
0
Mariya777
Mariya777
19 ноября 2014, 17:14
#
У меня прошло уже почти 6 месяцев с момента обращения в банк за деньгами. Потому, я думаю, такой у банка девиз: на всех вкладчиков не более 100 долларов/день. Просто моя очередь еще не дошла.
+
0
efton
efton
19 ноября 2014, 19:32
#
А моя очередь уже прошла, за неделю аж 100 долларов забрала и всё...(((
+
0
deltabaaank2114
deltabaaank2114
19 ноября 2014, 19:38
#
А от самого Банка «Финансы и кредит» тишина… Или опять не хватает информации?!!!

Просто не Банк, а шарага!!!
+
0
efton
efton
19 ноября 2014, 19:41
#
А кто мы такие, чтобы САМ БАНК нам что-то рассказывал??? Стандартный ответ (по шаблону) наштамповали всем и разослали тому, кто письменно обращался. Причем в ответе на проблему ответа НЕТ, а цитирование 540 постановы НБУ и прочая пурга

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд