ВХОД
Вернуться

Непрофесійні працівники

kjujnbg123 kjujnbg123
13 марта 2014, 11:11
без оценки
Якість обслуговування на відділенні Банку у м. Луцьк (керівник Кальковець Вікторія) просто жахлива. Співпрацюю з банком практично з моменту відкриття відділення. Раніше проблем не було. Зараз складається думка, що персонал, який працює не розуміє, що вони є представниками фінансової установи. Економісти так обслуговують, що складається враження що вони роблять мені дуже велику послугу, хоча просто виконують свої посадові обовязки. Керівник ні сам не може вирішити ніякого питання, ні елементарно надати консультацію (питання про залишок на картковому рахунку, або надання виписки по картковому рахунку це просто проблема, яку потрібно вирішувати цілий робочий день). Користуювалась багатьма послугами банку (депозит, картковий рахунок, перекази). По закінченню терміну депозиту раніше телефонували, нагадували (було дуже зручно), зараз ніякого контакту з Банком. Коли попереджаю, що хочу забрати власні кошти — то у них немає в касі гривні (практично ніколи, навіть до початку так званого «ажіотажу»), потім телефонують, що є, а коли приїжджаю на відділення, то знову немає. Я не можу зрозуміти — це така повага до клієнта? Шановні керівники даної установи прошу звернути увагу, що після стабілізації ситуації в економіці країни банку потрібно буде працювати, а з таким ставленням і професійним рівнем обслуговування як на відділенні м. Луцька є великі сумніви, що клієнти залишаться з Вами. Дуже не хотілося б завершити роботу з Банком, через людей, які не розуміють, де вони працюють.

Комментарии (1)

+
+1
zxccx
zxccx
11 февраля 2015, 13:24
#
Підтримую вище приведену інформацію про незадовільну роботу відділеня Банку Фінансова Ініціатива в м. Луцьку на 100%. Вважаю, що проблема щодо обслуговування клієнтів банку є в керівнику Кальковець Вікторії. Професійні і ділові якості банківського працівника в ній відсутні. Вона, як керівник, не може надати елементарної консультації. А на моє запитання щодо надання роз'яснень про неповернення депозиту після завершення строку дії договору банківського вкладу В. Кальковець викликала у відділення міліцію з метою здійснення психологічного тиску на мене. Однак працівники міліції роз'яснили В. Кальковець, що я маю право вимагати повернення своїх грошей, а банк повинен поважати своїх клієнтів. Пихатість, непрофесійність і комлекси Кальковець В. П. не дозволили їй зробити навіть елементарного — попросити в мене вибачення. Склалось враження, що травля клієнтів міліцією, брехня, надмірність для В. Кальковець це нормальне явище. Ганьба таким працівникам банку!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
окно закроется через 20 секунд