ВХОД
Вернуться

Обслуживание клиентов Пивденкомбанка в Фидобанке

Василий Петрович Василий Петрович
7 сентября 2014, 10:44
без оценки
Качество работы банка определяется не столько красивым офисом, а опытом и желанием сотрудников.
Столкнулся с Фидобанком как клиент ликвидируемого Пивденкомбанка. Фидобанк выиграл какой-то конкурс по Пивденкомбанку.

Во Львове советую обращаться в Центральное отделение по ул. Ш.Руставели,4. Начальник Сусол Оксана и менеджер Янина Вера действительно показали умение работать с клиентами. И предварительные советы по телефону, и действительно опыт и нормальное отношение к пусть чужому клиенту, и высокая скорость работы. В общем молодцы.
В Днепропетровске не советую обращаться в Управление по ул.Ленина, 28. Вроде Центральный офис в Днепре. Но только один сотрудник занимается и Пивденкомбанком, и Промэкономбанком. Я ей сочуствую – чужие клиенты, немного нервные, их много.
Лучше обратиться в отделение №4 по пр. Газеты «Правда», 11 (начальник Гуренко Александр) – там хоть обстановка поспокойней и отношение сотрудников доброжелательное. И для донецких клиентов ближе. Немного сотрудникам опыта не хватает, но это дело наживное.
Но оформить карточный счет на родителей преклонного возраста по доверенности не смог. Нужно по инструкции личное участие. Инструкции написаны для нормальной обстановки в стране, а сейчас ситуация фокс-мажорная. Пусть Фидобанк откроет хоть одно отделение в Донецке – люди придут лично. Работайте без денег, только с бумагами и картами, раз такая обстановка в регионе.

И вопросы, на которые ответ не получил ни в Фидобанке, ни в Фонде гарантирования вкладов.
Кто видел результаты конкурса по Пивденкомбанку.?
Кто знает условия этого конкурса.
Почему клиенты Пивденкомбанка и Промэкономбанка обслуживаются по разным алгоритмам?
Кто дал право продлевать сроки временной администрации?
Кто проводит расчеты сумм и как провести сверку?

Комментарии (3)

+
0
Василий Петрович
Василий Петрович
9 сентября 2014, 21:13
Киев пригород
#
Я так понимаю, что данную страницу даже сотрудники Фидобанка не читают и на вопросы не отвечают.
+
0
Юлія Кіндра
Юлія Кіндра
16 сентября 2014, 12:11
Київ
#
Шановний клієнте, дуже дякуємо за ваш розгорнутий конструктивний відгук. Окрема подяка за те, що звернули на нього увагу.
Щодо роботи відділень – доведемо до відома відповідних колег як про позитивну, так і про негативну оцінку обслуговування. Такі відгуки дуже корисні для нас, адже вони допомагають нам бачити свої слабкі сторони та оперативно реагувати для покращення рівня сервісу.
Щодо роботи банку у Донецьку: на даний момент діє Постанова НБУ про заборону працювати у непідконтрольних зонах, саме це, а також наша персональна відповідальність за безпеку своїх співробітників та клієнтів, які до нас навідуються, є умовами того, що ми призупинили наразі роботу в даному регіоні. Тим не менше, ми готові обслуговувати клієнтів і ФІДОБАНКу, і клієнтів проблемних банків, по яких ми наразі працюємо, у будь-якому іншому робочому відділенні ФІДОБАНКу по всій країні незалежно від місця проживання чи місцезнаходження відділення, за якими були «закріплені» клієнти. Ми готові повноцінно обслуговувати усіх клієнтів і з надією очікуємо якнайскорішої стабілізації ситуації в країні.
Щодо результатів конкурсу: процедура відбувається наступним чином – Фонд обирає регулярно обирає банки, які будуть входити до переліку банків-агентів та у разі необхідності можуть брати участь у виплатах коштів вкладникам. Далі у разі фактично наявної потреби Фонд пропонує даним банкам взяти участь в конкурсі на виплату. Конкурс полягає у передачі банком Фонду всієї звітності та необхідної документації, на основі якої, а також з урахуванням досвіду роботи з даним банком, його фінансових показників (оцінка стабільності установи), Фонд обирає банк для виплат. Таким чином, був обраний ФІДОБАНК.
Форма роботи з банками є різною. Оскільки у випадку Південкомабнку – ФІДОБАНК просто виступає банком-агентом Фонду. У такому випадку Фонд передає транші та списки, чітко за якими банк видає кошти, в цьому випадку банк, якщо по-простому говорити, виконує функції каси для видачі коштів, при цьому не має можливості вносити зміни в списки, коректувати суми. Тому в даному випадку усі неточності клієнт має з’ясовувати у Фонді та неплатоспроможному банку, які формують даний список.
У випадку з Промекономбанку – тут Фондом реалізувався прецедентний на банківському ринку України спосіб виведення неплатоспроможного банку з ринку, а саме – часткова передача активів та зобов’язань приймаючому банку. Для вибору такого приймаючого банку також відбувається конкурс серед банків-інвесторів. Спочатку банки подають документи до Фонду для того, аби отримати статус кваліфікованого інвестора, після чого кваліфіковані інвестори подають документи, а також план роботи з неплатоспроможним банком до Фонду, і на основі документів, планів, фінансової спроможності банків виконати зобов’язання перед клієнтами неплатоспроможного банку. В даному випадку приймаючий банк не просто слугує «касою для видачі», а приймає на себе активи та зобов`язанання, таким чином клієнти неплатоспроможного банку стають клієнти приймаючого банку. Саме тому процедура роботи з вкладниками ПЕБ є порівняно складнішою, оскільки банк несе персональну відповідальність за кошти клієнтів, точність даних та сум, коректність виплат.
Щодо продовження термінів Тимчасової адміністрації – це швидше питання до Фонду, який зможе надати коректнішу відповідь вам, але, очевидно, така можливість подовження роботи ТА передбачена законодавством України.
Списки формує банк, що був визнаний неплатоспроможним, спільно з Фондом.
Намагалася максимально відповісти на ваші питання, якщо будуть додаткові – будь ласка, пишіть.
+
0
Василий Петрович
Василий Петрович
16 сентября 2014, 18:33
Киев пригород
#
Спасибо за ответ

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
окно закроется через 20 секунд