ВХОД
Вернуться

Клієнт-банк

Юлія Кіндра Юлія Кіндра
21 марта 2014, 18:15
без оценки
Шановні клієнти!
З 19 по 21 березня були зафіксовані DDoS атаки на систему дистанційного обслуговування. Доступ до Клієнт-банку та інтернет-банкінгу був тимчасово обмежений. Приносимо вибачення за спричинені незручності.
Інформуємо, що наразі доступ до Клієнт-банку відновлено.
Безпека коштів клієнтів для нас є пріоритетом. Ми вдячні за вашу довіру і тому вживаємо всіх необхідних заходів для стабільної роботи системи Клієнт-банк.
Прохання надалі у разі виникнення термінових платежів та проблем з роботою Клієнт-банку звертатися до вашого відділення, де вам оформлять необхідні платежі.
Ще раз приносимо вибачення за незручності і розраховуємо на ваше розуміння.

З повагою,
ПУАТ «ФІДОБАНК»

Комментарии (2)

+
0
valera8
valera8
25 марта 2014, 23:20
#
Уважаемая Юлия! Кто Вас научил людей обманывать? Нашему предприятию партнеры, обслуживающиеся у Вас, не могут оплатить услуги, платежи не отправляются с 20.03, а сегодня уже 25.03.А Вы пишите сказки про то, что у Вас все восстановлено и платежи уходят… БЕЗОБРАЗИЕ… ПОДАЕМ НА ПАРТНЕРОВ В СУД, А ОНИ РЕГРЕСС НА ВАШ БАНК И В ПРОКУРАТУРУ НАПИШЕМ, ПУСТЬ РАЗБЕРУТЬСЯ В ВАШИХ ТРУДНОСТЯХ!!!
+
0
Юлія Кіндра
Юлія Кіндра
10 апреля 2014, 10:35
Київ
#
Дуже прикро, що ситуація призвела до таких наслідків. На жаль, в той період турбулентності для банківської системи дійсно не завжди вдавалося провести платежі вчасно. Але наразі ситуація стабілізована. Сподіваюся, подібних інцидентів більше не буде в майбутньому — ми все для цього робимо.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
окно закроется через 20 секунд