Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ЕРСТЕ, де ти???

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
JBug 13 ноября 2013, 15:51
3 роки обслуговування в ЕРСТЕ банку. Жодних нарікань не було. Ну, ідеального банку немає, були і там невеличкі питання, але жодного разу настрій не був зіпсований настільки… Щойно ЕРСТЕ став ФІДО — почалося…

Перебуваючи за кордоном, отримуєш СМС — «Підійдіть у відділення. Вам випущена нова картка з логотипом ФІДО. Картки ЕРСТЕ будуть (через тиждень від тієї дати) деактивовані.»

Оскільки перебування за кордоном було довгим, втрачаєш певні кошти через неактивну картку, приїжджаєш в Україну, йдеш до рідного відділення на Ленінградській площі Києва, «оформлюєш» документи, як чуєш, що необхідний оригінал ід. коду. Той, що в них є з минулих років, аж ніяк не годиться… Податкова ж бо щодня ці коди змінює, та і в СМС «чітко» було написано які документи треба…

Йдеш за папірцем з круглою печаткою податкової. Повертаєшся назад — чуєш, що треба ще піти в касу зняти кошти з одного рахунку і покласти на інший. Йдеш в касу — чуєш, що необхідний папірець від економіста… Повертаєшся до економіста, отримуєш папірець і новий напрямок руху — каса. Прибуваєш туди. Чекаєш. По телефону вирішуються в цей час важливі справи… Далі погляд помічає тебе, з рук твоїх зникає папірець… Далі — новий напрямок руху — економіст. Там сума з центами вказана, а каса центи не видає… Прибуваєш до місця призначення. Папірець вертиться в руках. Знімається слухавка телефону — зрештою — новий напрямок руху — каса — «хай там не видумують — можна і так»… Каса. Знімається слухавка — 5 хвилин з'ясувань — не можна. «А як можна? Зробіть хоч якось. Не знаю...»

Новий напрямок руху обирається самостійно — начальник відділення. «Зачекайте ще 5 хвилин… З'ясовуємо...» 5 переходить в 15. Знову економіст, знову папірець, знову каса, — і, о диво — кошти таки списалися з одного рахунку і прийшли на інший… Центи в гривнях — у гаманці… Дарма що вся операція зміни старої картки на нову зайняла 2,5 години (з врахуванням подорожі за кодом 30-35 хв.).

Всі попередні візити до ЕРСТЕ банку обмежувалися 15-20 хв макс. А питання бували й складніші…

Були, правда, і вибачення — залишки ЕРСТЕ культури ще жевріють, але чи надовго...?

ЕРСТЕ, де ти???

Комментарии - 1

+
0
Fidobank
Fidobank
26 ноября 2013, 13:52
#
Доброго дня!

На даний момент ми проходимо процедуру об`єднання банків, що є тривалим і доволі складним процесом. Наші співробітники дійсно дуже завантажені, в тому числі багато зусиль та часу забирають міграційні процеси. Саме тому виникають такі випадки зниження якості обслуговування.

По завершенню робіт, пов`язаних з міграцією, ми сподіваємося на налагодження всіх процесів. І вже зараз ми прикладаємо до виправлення таких моментів максимум наших зусиль.

Дякуємо за ваше терпіння і конструктивну критику! Ми дуже надіємося, що ви залишитеся з нами, і дасте нам нагоду реабілітувати та показати вам високу якість обслуговування, що дійсно вміють наші співробітники, а разом з тим і запропонувати унікальні інноваційні продукти.

Вибачте за спричинені незручності!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться