TERAINKOGNITO TERAINKOGNITO
8 июня 2016, 21:52
без оценки
20.05.16р. під депозит мені та моїм родичам оформили договір на картковий рахунок. В договорі уже був вказаний номер карточки, тобто карточка фактично була виготовлена. Відправка карточки сказали займає до 10 днів, уже пройшло 17 днів, а карточки так і не має. Стосовно карточки дзвоню на кол-центр щоденно, ніякої реакції стосовно своєчасної відправки карточок, розказують, що не встигають (НЕ ВІРЮ). Сьогодні з банку повідомили, що карточку буде надіслано тільки 10.06.16 -це п«ятниця, а отже реально вона буде відправлена 13.06.16р, а у Вінниці в найкращому випадку вона буде 15.06.16р. Депозит закінчується 09.06.16р., гроші по депозиту мають „впасти“ на карточку, а отже виходить, що ЄВРОБАНК спеціально затягує розсилку карточок, що б НЕ ВИДАВАТИ КОШТИ. Люди, тікайте з ЄВРОБАНКУ, дурять, буде як з Фідобанком. Прошу пояснити ЄВРОБАНК: — чому карточки з 20.05.16р. і до цього часу не відправлені? -чому робиться розписка про отримання карточки і ПІН -коду, коли їх ще не отримав? ЩО ЦЕ ЗА МАХІНАЦІЇ?
Ответ банка
Евробанк
LUCHKOVAN
LUCHKOVAN
9 июня 2016, 19:23
Шановний клієнт!

Нашим працівникам, які щоденно, протягом трьох тижнів без вихідних та перерв оброблюють пошту на зміну реквізитів, дуже боляче читати Ваші відгуки, їм дуже потрібна Ваша підтримка та розуміння.

Ми розуміємо, що якщо би ми не запропонували клієнтам змінити реквізити ПУАТ «Фідобанк» для отримання відсотків, бонусів та депозитів на реквізити ПАТ КБ «ЄВРОБАНК», то Ви б звинуватили нас у тому, що ми, знаючи становище ПУАТ «Фідобанк», не вжили необхідних заходів і дозволили перерахувати гроші до банку з Тимчасовою Адміністрацією.

Якщо б ми запропонували клієнтам вказувати будь-які реквізити для отримання коштів, то були би задоволені потреби тільки невеликою кількості клієнтів, тому що ПУАТ «ФІДОБАНК» — це великий системний банк.

Тому ми прийняли важке для себе рішення допомогти усім клієнтам, яким було відкрито депозитні вклади на баланс ПАО КБ «ЄВРОБАНК» через відділення ПУАТ «Фідобанк».

Звертаємо Вашу увагу, що жоден клієнт з тих, хто отримав картку, не скаржиться, що йому не вдалося отримати кошти, або й перераховані вони йому не в повному об'ємі, тому ми ще раз просимо вибачення за вимушену затримку та гарантуємо Вам, що Ваша картка буде відправлена.

Дякуємо за розуміння.

Відносно проблеми відміни автопролонгації, яка виникла у Andrew1265, ми не можемо підтвердити дану інформацію, тому що для усіх клієнтів ПАТ КБ «ЄВРОБАНК», які відкрили вклад через відділення ПУАТ «ФІДОБАНКУ» або через мережу відділень «Укрпошти», доступна функція відміни автопролонгації по дзвінку до Колл-Центру за номером 593.

Комментарии (4)

+
+22
Dmitrik7
Dmitrik7
8 июня 2016, 22:21
#
Я очень удивлюсь, если люди оставят деньги в этом банке после того как их развели в Фидобанке.
Хотя чему удивляться. Человеческой «мудрости»?
Куда мир катится…
+
+15
ВсёБудетХорошо ;*****
ВсёБудетХорошо ;*****
16 июня 2016, 23:25
НБУ
#
Дмитрий, +15 от меня ...., а воз и ныне ТАМ :-)!!!
+
0
Andrew1265
Andrew1265
9 июня 2016, 0:41
#
Я хотел досрочно расторгнуть вклад-мне отказали, хотя когда размещал мне говорили, что сейчас стоит запрет нбу на досрочное расторжение депозитов, но мы настолько классные, что расторгнем ваш вклад в любое удобное время без потери процентов. Поверил и теперь не знаю как забрать вклад. Кто то может подсказать есть ли возможность забрать вклад со срочного депозита??? Остается надеятся на новых инвесторов в лице казахов, если это конечно не очередной обман.:(
+
0
Alkon
Alkon
10 июня 2016, 14:16
работа отделений, Киев
#
Посмотрите, что у вас в договоре написано, есть ли возможность досрочного расторжения. Если есть, пишите заявление на досрочное расторжение и в течении 3 дней деньги будут на текущем счету.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться