ВХОД
Вернуться
Диви Банк
Меню
на сегодня
Покупка Продажа
26.400 26.600 11:00
28.000 28.800 10:51
0.3500 0.4200 11:00

Отзывы - Диви Банк

Рассылка о банке «Диви Банк»
Получайте первым актуальную информацию о банке: аналитические обзоры, потребительские отзывы, экспертные мнения, новости, - делайте выводы.
Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться. Регистрация занимает около 30 секунд.
1
250614
14 ноября 2014, 13:11
Ще тут напишу, може віддадуть гроші. Героїв треба знати в лице!!!
Я відкрив доларову карту, для оплати в інеті. Притримав 600дол, якраз розпродажі напередодні НР.
Хотів в кінці жовтня купити якусь дрібничку, на амазоні, оплата на пройшла, звоню 0800,,,,, після доброго дня, автомат зразу заявив «Зняти гроші можна тільки в банкоматі(він один в місті,і зараз виключений), через касу(мені 500грн не дають, хоть гроші є), та інтернет банкінг.
У мене ціла епопея, щоб забрати свої кровні.
Перші два дні через банкомат взяв по 500грн. Корс обміну, як ви поняли, мені виставили на гривню менший риночному. Відмазка, що це курс близький до НБУ, для мене не підходить. Я їм в касу дав долари при поповнені пластику. Та фіг з тим курсом, на третій день мого митарства, „банкомат тимчасово не працює“!!! Йшов після роботи в 18.30, зрозуміло й бандюги вже відихають, відділення закрито.
На 4-й день, п»ятниця, відпросився з роботи зайшов 16.30 банкомат в ауті, зайшов на касу.
Вони були дуже подивовані чому я без паспорта вийшов з дому. Як ви зрозуміли знову мене послали по дальше. За паспортом, за правами гроші не дадуть.
Субота, неділя — віділення та банкомат в ауті!
Сьогодні, день 7-й. Банкомат взагалі виключили, екран темний був.
Пішов у відділення, пішов до каси. Каса була повною грошей!!! В прямому сенсі!!! Хто може сказати скільки купюр в стопці висотою 20-25см?!!! І це двохсотки тільки!!! А ще дві стопки по 15см купюр по 100!!! Плюс ще пару менших стопок.
Вгадайте, що мені заявили… :lol: :shock: :!:
Грошей не має!!! :!: :shock:
Дзвоніть завтра, може привезуть.
Завіса…
Написать комментарий
без оценки
Сергей Полищук
19 мая 2014, 09:31
Здравствуйте. Ситуация: 23 апреля 2014 и 5 мая 2014 с сайта https://www.favbet.com/ru/bets/ вывел денеги на карту банка из Фавбет через Ликпей. Подал на вывод деньги, но они не пришли на карточку. Писал в тех. поддержку БК Фавбет, они говорят что все операции из их стороны проведены. Далее написал Ликпей, там тоже все провели успешно и дали мне ARN коды для прослеживания платежей.

Но в поддержке банка вообще не знают, что такое ARN номер, нашел в гугле что: ARN — уникальный номер операции в клиринговом обмене между банками (процессинговыми центрами). Это значение передается в 31 поле клирингового сообщения. Его могут видеть сотрудники процессинга, в выписки оно не попадает.

Что мне дальше делать, куда писать, чтоб мне дали ответ? Прошу дать ответ представителей банка
Комментарии (3)
без оценки
KlientDiVi
12 апреля 2014, 20:39
Хочу поділитися з Вами, відвідувачами сайту, враженнями від обслуговування приватних клієнтів банком. Скажу відверто — такої нахабності не зустрічала давно: у рамках зарплатного проекту випала нагода познайомитися з новим перспективним банком. Обіцянки щодо надійності збереження коштів, забезпечення отримання коштів за допомогою пластикової картки у будь-якому банкоматі без будь-яких лімітів та обмежень, відсутність прихованих тарифів та комісій не могли не зацікавити. Однак, і як тільки клієнти ДІВІ Банку отримали зароблені на підприємстві кошти (заробітну плату!) на відкриті цим Банком рахунки — відразу отримали сюрприз: виявилося, що більше, ніж визначену банком!!! суму коштів, на той момент — це було 1 тисяча гривень у день, навіть у відділенні банку з паспортом у касі банку отримати НЕ МОЖНА! Пояснення — "… у зв'язку із ситуацією у країні, і взагалі — навіщо Вам більше?!". Як Вам? Що за така ситуація — пояснити у відділенні не змогли, тим паче — підтвердити порушення прав людей нормативними документами. Далі — більше: через два дні — коли гривня врешті обезцінилася ще на десяток відсотків, банком встановлено мені нові обмеження користування МОЄЮ ЗАРПЛАТОЮ! у сумі — 500 грн. на день. Жодних попереджень, повідомлень — ані на їхньому сайті, ані особисто мені як користувачу їхніми послугами не надходить, усе виявляється вже біля банкомату, або у відділенні банку.
Напрошується запитання: а чи не шахрайство це — обкрадати людей, влізаючи їм у кишені, а потім притримуючи без будь-яких підстав видачу ЇХНІХ (НЕ КРЕДИТНИХ, БАНКІВСЬКИХ) коштів аж до безкінечності? І чого чекати далі: встановлення лімітів до 50-100 гривень у день? Чи зупинення видачі коштів взагалі — аж до моменту, коли банк на власний розсуд прийме рішення про видачу? А чи не у тій же ситуації в країні знаходиться людина, яка цілий місяць працювала та довірила власні зароблені кошти фінансовій «перспективній»,«надійній» установі — але отримати ці кошти, потрібні вже сьогодні, завдяки такій надійності зможе тоді лише, коли вже будуть не варті й шматка хліба?!
Будьте обачні, шановні клієнти ДіВі Банку, така співпраця з «надійністю» може позбавити Вас доступу до матеріальних благ на досить тривалий час
Написать комментарий
5
IgorSergiyovich
20 марта 2014, 15:30
Періодично заходжу на цей сайт для отримання інформації про банківські структури, послугами яких я користуюсь. Мене, відверто кажучи, здивував негативний відгук про керівника філії банку у Хмельницьку. Я обслуговуюсь у філії з перших днів відкриття, і до сьогодні ніяких зауважень до якості надання послуг та відношення працівників не маю, керівник — компетента та уважна особа. Індивідуальний підхід до потреб свого бізнесу відчуваю завжди, та дуже задоволений мати такого якісного партнера у місті. Написав це для обєктивності в оцінці банків по місту, тому що обслуговуюсь не в одній структурі та, повірте, в мене є з чим порівняти.
Комментарии (1)
1
gist
6 декабря 2013, 21:01
Я з Хмельницької області. Мене спочатку все влаштовувало. Банк відмінний! І співробітники як на підбір. Шанобливе і уважне відношення менеджерів, всі питання розв'язуються оперативно, будь-який із співробітників завжди може відповісти на всі питання, обслуговування порядне: швидко, з посмішкою. Але це до першого спілкування з директором. Обурює некомпетентність директора банку у всіх фінансових питаннях, не зважає на мій особистий час. Спілкування між нами відбувалося в повчальному тоні, причому спілкування постійно уривалося тривалими розмовами директриси по телефону з нецензурними виразами по відношенню до співробітників — відчуваєш себе неприємно. На мою думку, тут була допущена нетактовність і не професіоналізм з боку керівника хмельницької філії банку як по відношенню до мене так і до співробітників банку. Я дуже засмучений, що це відбулося зі мною. Це не повинно було мати місця. Переконливо прошу Вас відреагувати на ситуацію, що склалася.
Написать комментарий
без оценки
Andrew Andrew
15 февраля 2013, 09:33
Хороше обслуговування пластикової карти.
Нульова комісія зі всіх банкомаиів України
Комментарии (1)
×
окно закроется через 20 секунд