Lvivskyj Lvivskyj
25 апреля 2016, 1:20
1
Пишу відгук не тільки від себе, а ще й від колеги, в якого була аналогічна ситуація.
Потрібно було зробити певні проплати через цей банк. В банку запропонували 2 варіанти: 1)або реєструють в базі банку-і кожен переказ обходиться в 50 грн; 2) або приймають платіж від фізичної особи — і платіж тоді коштує 450 грн. Для чого платити більше-давайте перший варіант. І тут почалось: «база банку висить, і ми не можемо вас зареєструвати». І так 1.5 години тягнули. Причому в колеги аналогічна ситуація з різницею в тиждень. Тобто тупо мурижать клієнта, щоб тільки він заплатив 450 грн. замість 50. Ще й при заповненні документів працівниця некомпетентна, як правильно оформляти ці документи. Ну і ставлення таке, ніби вона мені послугу робить, а не я прийшов провести оплату і таким чином дати можливість банку отримати прибуток.
І таким чином, звичайна операція проплати зайняли більше 3-х годин часу. До речі, обслуговувала(це власне важко назвати обслуговуванням) працівниця Мар'яна.
Ответ банка
Диамантбанк
Diamantbank
Diamantbank
23 мая 2016, 15:26
Доброго дня, дякуємо Вам за звернення та просимо вибачення за незручності.
Будь ласка, повідомте орієнтовні дату і час звернення до відділення Діамантбанку, де Вам неякісно надали послугу, оскільки працівник Мар’яна на зазначеному відділенні не працює.

Будемо вдячні, якщо Ви залишите свої контактні дані за адресою: info@diamantbank.ua
З повагою, Діамантбанк

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться