franklin0109 franklin0109
24 июня 2016, 9:15
1
Як дістав цей Дельта Банк))) я останній раз оплачував у минулому році в квітні місяці 6000 гривень на мій рахунок не надійшли після цього почалися проблеми стали погрожувати моїм рідним і близьким людям. Всі загрози записувалися автоматично з різних номерів. І лякають колекторами нехай з пробують приїхати моїм рідним не впевнений що вони поїдуть на своїх машинах або пішки підуть. Я підготувався до їх нього приходу. Можна вирішити цю проблему в судовому засіданні за місцем проживання. Як завжди дадуть відповідь
добрий день,
насамперед хочемо зазначити, що дзвінки з боку відповідальних працівників Банку, здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком. Звертаємо Вашу увагу, що відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України.
23 июня 2016, 09:30
franklin0109, доброго ранку,
датою надходження коштів на рахунок є дата їх фактичного зарахування. Дельта Банк не несе відповідальності за діяльність інших структур та установ. Для врегулювання порушеного Вами питання необхідно звертатися до організації, в якій Ви вносили платіж. мой ответ franklin010923 июня 2016, 20:01Маріуполь#
Я оплатив вашому банку навіть квитанції є на суму 6000 гривень саме через касу
Ответ банка
Дельта Банк
24 июня 2016, 9:21
franklin0109, доброго ранку,
якщо проплата була здійснена через касу Дельта Банку, то рекомендуємо з квитанцією звернутися до відділення Банку та написати відповідну заяву.

Комментарии (3)

+
0
franklin0109
franklin0109
24 июня 2016, 9:50
Маріуполь
#
Декілька разів приїжджав у відділення і писав та телефонував, досихпор чекаю відповіді від вашого банку а замін погрози і образи
+
0
DeltaBank
DeltaBank
24 июня 2016, 10:05
#
Franklin0109, уточнити стан Ваших звернень є можливість наступними способами:
— Зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номером 044-428-95-95 (в будні з 9:00 до 18:00);
— Звернутися через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— Написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
+
0
Ozzi
Ozzi
29 июня 2016, 15:29
#
Жесть… Оплата долга через кассу банка с выдачей квитанции еще не означает, что деньги поступают на счет плательщика… Нужно еще подъехать в отделение и написать заяву…
У кого то еще есть сомнения куда именно поступают ваши платежи?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
1