franklin0109 franklin0109
12 апреля 2016, 18:52
1
Перш за все дайте можливість людям платити 3% відсотка в місяць а не 12%? І перестаньте писати що банк насамперед хочемо зазначити, що дзвінки з боку відповідальних працівників Банку, здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком. Звертаємо Вашу увагу, що відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України. це повна нісенітниця. Передавайте нас на суд і ми будемо свамі судитися і не потрібно погрожувати колекторами всі розмови автоматично записуються.
Ответ банка
Дельта Банк
13 апреля 2016, 9:30
franklin0109, доброго ранку,
як вже неоднократно зазначалося, усі нарахування проводятся згідно з умовами кредитного договору, який був укладений з Клієнтом та Банком. Підписуючи кредитний договір, Ви погоджувалися з цими нарахуваннями. Для отримання додаткових роз'яснень з приводу нарахування відсотків/ комісій/ штрафних санкцій рекомендуємо подати у відділенні Банку письмовий запит.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться