Хамство робітників
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
- +
- 0
- Олександра Ларусенко
- 27 октября 2015, 2:12
- #
100% поддерживаю Вас. Надумаете обращаться в суд, напишите. У меня такая же ситуация и такие же настроения, и, пока вежливый тон, но это пока…
Разъяснения по Вашему вопросу были неоднократно предоставлены ранее.
- +
- 0
- Олександра Ларусенко
- 27 октября 2015, 19:25
- #
Наверное, у меня что-то с памятью. Разъяснения по моему вопросу были неоднократно представлены ранее — когда и кем, суть разъяснений, для особо непонятливых, повторите еще раз, Ув.ДБ ?!
І вам доброго дня. Хочу повідомити вам, що як ви кажете дзвінки з боку відповідальних співробітників Банку, здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком, а також що «відповідальні» співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України, то ви просто чіпляєте собі медалі перед іншими вашими клієнтами. Адже ваші відповідальні співробітники не в рекомендованій формі, а нагло і грубо «пояснюють», що потрібно зробити, щоб у мене в подальшому не виникало ніяких проблем.
- +
- 0
- Сергей Андрущак
- 27 октября 2015, 13:15
- #
Ведите учет таких звонков. По возможности записывайте технически. Об этом найдете статью в моем блоге.
И вообще, сведите к минимуму общение с «ответственными» работниками к минимуму. Только в бумажно-официальном-письменном виде.
Любая гроза касательно возвращения кредита квалифицируется по ст.355 УК Украины.
И вообще, сведите к минимуму общение с «ответственными» работниками к минимуму. Только в бумажно-официальном-письменном виде.
Любая гроза касательно возвращения кредита квалифицируется по ст.355 УК Украины.
- +
- 0
- Олександр пупсік
- 27 октября 2015, 18:11
- #
Складаеться враження що, дельта банк всемогутній і всіх залякає, всім нахамить, і всі негайно побіжать віддавати гроші за кредит! Тож видно слідуюче, за хамство та погрози від співробітників Дельта банку пора приступати до дій, від нас громадян! Які викручуються як тільки можна но платять ці кляті кредити! Може взагалі вам не платити? А ще краще на вас подати до суду! І то негайно а ще краще коли всі хто взяв у вас кредит! може хоч тоді ви навчитесь говорити гарно та делікатно!
- +
- 0
- Владимир Высоцкий
- 27 октября 2015, 20:36
- #
Згоден з Вами Олександре. Ще краще об'єднуватись, та подавати колективні скарги до суду та прокуратури.А то, складається таке враження,їм, шановним «відповідальним працівникам»глибоко начхати на закони України, та на права громадян.
- +
- 0
- Олександра Ларусенко
- 27 октября 2015, 18:14
- #
Олександр пупсік
+1000
+1000
- +
- 0
- VovanSidorovich
- 28 октября 2015, 17:33
- #
Вам слід пам‘ятати, що їм заборонено: здійснювати дзвінки з 22:00 до 7:00; проводити неузгоджені зустрічі з боржником; загрожувати життю, здоров’ю та майну боржника і членів його сім‘ї; поширювати конфіденційну інформацію про позичальника. Якщо табу порушуються, пишіть заяву в міліцію і в прокуратуру. У ньому вкажіть, що на вас чиниться тиск. Наприклад, дайте посилання на ст. 355 Кримінального кодексу України, яка визнає незаконним примус до виконання цивільно-правових зобов’язань, тобто кредитного договору. За такою заявою міліція і прокуратура зобов'язані провести перевірку і зібрати матеріали. Якщо таких заяв буде три, справа ставиться на особливий контроль.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
насамперед хочемо відзначити, що дзвінки з боку відповідальних співробітників Банку, здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком. Звертаємо Вашу увагу, що відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України.
Якщо Ви бажаєте отримати письмове підтвердження інформації щодо стану Вашого рахунку, необхідно звернутись з відповідною письмовою заявою, скріпленою Вашим підписом.
Додатково зазначаємо, що Контакт-Центр Банку працює в штатному режимі. Необхідно телефонувати зі стаціонарного на номер 0 800 500 600 (безкоштовно) або з мобільного на 044 428 95 95 (згідно Тарифів Вашого оператора зв'язку).