ВХОД
Вернуться

на каком основании поднят минимальный платеж?

lotosh lotosh
15 сентября 2015, 10:14
1
Добрый день. В январе месяце банк без уведомления поднял минимальный платеж по кредитной карте, и начала расти задолженность по кредиту. Вопрос на каком основании банк увеличил ежемесячный платеж, и сейчас считает виртуальные штрафы?
Ответ банка
Дельта Банк
15 сентября 2015, 10:31
lotosh, при изменении условий обслуживания Банк руководствуется договором, заключенным с клиентом, а также Правилами банковского обслуживания, в данном случае пунктом 4.18.3.

Комментарии (13)

+
0
Ozzi
Ozzi
15 сентября 2015, 10:54
#
Перл банка как всегда на высоте: мы в одностороннем порядке увеличиваем вам ежемесячный платеж, без вашей подписи на договоре, потому что… у нас пункт 4.18.3… и мы просто хотим больше денег… нам так надо…
Соответственно договор между клиентом и банком для банка это всего лишь кусок туалетной бумаги, а для клиента — обязанность к выполнению…
Неуважаемые представители… банка, вы действительно уже клиентов людьми не считаете?..
+
0
lotosh
lotosh
15 сентября 2015, 12:24
#
Правила банківського обслуговування були ухвалені 14 січня 2015р., в той час коли пана Лагуна звинуватили в неправомірному використанні кредитів НБУ. Зрозумівши що канторі скоро буде « гак» вирішили по тихому збити трішки грошенят переписавши під себе договір. В решті я маю нічим не підтверджену заборгованість.
+
0
DeltaBank
Ответ банка
DeltaBank
15 сентября 2015, 13:10
#
Lotosh, звертаємо Вашу увагу, що Правила банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Дельта Банк» затверджені 20 березня 2013 року.
Ознайомитись зі всіма нарахуваннями у Вас є можливість замовивши виписку по рахунку на будь-якому відділенні Банку.
Уточнити суть внесених змін за Вашим кредитним договором, у Вас є можливість в Контакт-центрі Банку, звернувшись одним з каналів зв'язку:
— за телефонами: 0 800-500-600, 044-428-95-95;
— через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
+
0
lotosh
lotosh
15 сентября 2015, 13:47
#
Що до затвердження то все вірно, але зміни в правила були прописані таки в січні цього року і тоді з«явився пункт 4.18.3 яким ви оперуєте. А в копії нашого договору не вказано про зміну мінімального платежу. Отже мене цікавить наскільки правомірно Ви змінили умови договору, одноосібно піднявши мінімальну суму платежу? Просто з додаванням одного пункту в правила я заборгував вам 6 000 грн., це при тому що справно та своєчасно плачу кредит. Також при зверненні в контакт центр не отримав адекватної відповіді на це питання.
+
0
DeltaBank
Ответ банка
DeltaBank
15 сентября 2015, 14:06
#
Lotosh, повідомляємо, що за даним пунктом Правил в січні місяці зміни не вносились, він діє з моменту їх затвердження. Відповідно інформація про зміну умов обслуговування була розміщена за 30 днів на офіційному сайті Банку.
В Контакт-центрі Банку у Вас є можливість уточнити в якій саме частині були змінені умови тарифного пакету (частка погашення тіла кредиту чи ставка відсотків).
+
0
lotosh
lotosh
15 сентября 2015, 14:39
#
Вибачте але Ви не відповіли на моє питання, чи мали ви право змінювати в односторонньому порядку умови обслуговування? Мабуть ні. Остаточну відповідь може надати тільки Суд?
+
0
nonoficiabankir
nonoficiabankir
17 сентября 2015, 18:36
Antibankir
#
На Ваш вопрос банк Вам все правильно ответил, но банк нарушил право потребителя: согласно Постановлению НБУ банк до подписания кредитного договора теоретически должен был сообщить что в течении действия договора будет подниматься минимальный платеж и будет действовать с… по…
Постанова Правління Національного банку України 10.05.2007 N 168
2. Вимоги щодо надання споживачу попередньої інформації про умови кредитування та орієнтовну сукупну вартість кредиту
2.3. У разі, якщо окремі умови кредитування діятимуть
протягом не всього строку користування кредитом, банки мають
обов'язково ознайомити споживача з умовами, а також зі строком,
протягом якого діятимуть такі умови, та з порядком інформування
споживача про їх зміну.
3.5.… Банки не мають права змінювати процентну ставку за кредитом у
зв'язку з волевиявленням однієї із сторін (зміни кредитної
політики банку).
+
0
nonoficiabankir
nonoficiabankir
8 октября 2015, 14:23
Antibankir
#
Про захист прав споживачів. Ст№11. Договір про надання споживчого кредиту укладається у письмовій формі, один з оригіналів якого передається споживачеві. Обов'язок доведення того, що один з оригіналів договору був переданий споживачеві, покладається на кредитодавця.
+
0
lotosh
lotosh
15 сентября 2015, 14:46
#
Надайте мені будь-ласка офіційно затверджений документ де вказано, що ВИ правомірно без моєї участі змінили умови обслуговування. Чому в моїй копії договору не вказано жодного пункту про можливі такі зміни?
+
0
DeltaBank
Ответ банка
DeltaBank
15 сентября 2015, 15:11
#
Lotosh, як повідомлялось раніше, при зміні умов обслуговування Банк керується договором, укладеним з клієнтом, а також Правилами банківського обслуговування. Коли Ви підписували договір, то погодились з пунктом, в якому зазначено, що Ви ознайомлені (чи забов'язуєтесь самостійно ознайомитись) з Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Дельта Банк».
Отже згідно Правилам Банк попередив Вас про зміни, які будуть внесені в тарифи, за 30 днів. В цей термін у Вас була можливість звернутись до Банку з письмовою заявою про те, що Ви не згодні на такі зміни. В свою чергу Банк надав би Вам офіційну відповідь.
+
+1
lotosh
lotosh
15 сентября 2015, 15:55
#
Я звертався не одноразово у відділення АТ «Дельта Банк» з усною заявою про те, що я не згодний зі змінами!!! Задавав питання працівникам відділення куди потрібно звернутися щоб оскаржити дане рішення!!! Мені на моє звернення відповіли так: «Що зараз працює тимчасова комісія, отже нічого конкретного по даному питанню сказать не можем. Все що ми можем Вам сказать це тільки СУМУ ДО ПОВНОГО ПОГАШЕННЯ ВАШОГО КРЕДИТУ або СУМУ ЩОМІСЯЧНОГО ПЛАТЕЖУ». Чому жоден з працівників банку не сказав що цю скаргу можна подать в письмовому вигляді? Яке б питання їм не задав вони розводять руками, спираючись на те що вони не уповноважені надати нам допомогу на місці? І де гарантії того що Ви внесли корективи в договір правомірно? Чому саме в 30-ти денний термін повідомляють? І як повинні повідомляти? Чому не приходить смс інформування про щомісячний платіж? То в мене складається таке враження що Ви навмисне так робите.
+
0
DeltaBank
Ответ банка
DeltaBank
15 сентября 2015, 16:18
#
Lotosh, письмову заяву про не згоду із змінами в тарифному плані необхідно було подати в 30-денний термін з моменту опублікування відповідного оголошення на сайті Банку (ці умови встановлені Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Дельта Банк»).
На сьогодняшній день, в зв'язку з дією в Банку тимчасової адміністрації, внесення будь-яких змін в умови обслуговування кредитного договору не можливе.
Також з причини дії в Банку тимчасової адміністрації не надається послуга смс-інформування. Фінансову інформацію по кредитній заборгованості необхідно уточнювати самостійно на відділенні чи в Контакт-центрі Банку.
+
0
nonoficiabankir
nonoficiabankir
17 сентября 2015, 18:22
Antibankir
#
Банк увеличил минимальный платеж по телу кредита до 5% но не указал сколько по времени будет действовать данное условие, чем нарушил Постановление НБУ надання банками України інформації споживачу про умови кредитування та сукупну вартість кредиту
Постанова Правління Національного банку України 10.05.2007 N 168
пункт.2.3 У разі, якщо окремі умови кредитування діятимуть
протягом не всього строку користування кредитом, банки мають
обов'язково ознайомити споживача з умовами, а також зі строком,
протягом якого діятимуть такі умови…

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд