ВХОД
Вернуться

Безсоромні

Ольга  Батура Ольга Батура
6 августа 2015, 19:33
без оценки
Скажіть, будь ласка? У вас там люди працюють чи дегенерати? Навіщо, через 600 гривень прострочки, телефонувати батькам і називати повну суму заборгованості? Чому не телефонувати позичальнику, тобто мені, напряму. Я завжди відповідала і відповідаю на ваші дзвінки. І не треба брехати що я не беру трубку. Якщо у вас проблеми з зв'язком, то в чому я винна? І де ж ваша повістка? Декілька тижнів назад ваш працівник повідомив мені, що мені вислана повістка. Все не можу її дочекатись. Ваші працівники — брехуни. Я читала, що банк не має права розголошувати повну суму заборгованості іншим особам. Можливо на вас теж в суд подати? Я чудово знаю свій борг і свій прострочений платіж. Я не уникаю відповідальності. Навіщо телефонувати батькам? Слідкуйте за своїми працівниками, а то таке враження, що вони перед початком робочого дня щось курять чи нюхають. Зовсім не адекватні.
Ответ банка
Дельта Банк
7 августа 2015, 09:27
olyadeltadebt, відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України.

Комментарии (8)

+
0
sergunya73
sergunya73
6 августа 2015, 20:16
#
Так ви ж самі «ощасливили» своїх батьків, коли внесли номери їх телефонів в базу «Дельти» при оформленні кредиту. Тепер пожинайте плоди 8)
+
+1
Сергей       ----
Сергей ----
6 августа 2015, 20:36
-----
#
А ваши родители всем незнакомым верят? может это мошенники звонили с целью узнать какие то данные… научите родителей посылать на хер таких звонителей… ведь они не знают с кем говорят… пусть скажут, что б звонили вам, либо писали письма мелким почерком. а если в конце беседы вежливо матом послать, то больше и звонить не будут
+
0
Ольга  Батура
Ольга Батура
6 августа 2015, 21:30
Луцьк
#
Вы знаете, примерно так как Вы написали, так я и объяснила своим родителям. Спасибо за поддержку.
+
0
Ольга  Батура
Ольга Батура
7 августа 2015, 14:06
Луцьк
#
Так і знала, що відповідь банку буде шаблоном. І ніякої користі від ваших банківських відповідей нікому немає. Краще взагалі не відповідати.
+
+6
Сергей       ----
Сергей ----
7 августа 2015, 20:59
-----
#
Впредь посылайте на хер… и не давайте сказать слова. звонков будет меньше сейчас набрали очередной молодняк для звонков. ну а кому хочется каждые три минуты слышать иди на хер. не стесняйтесь. присоединяйтесь ко всеукраинской акции пошли дельта банк на хер. ну а если стесняетесь, то при следующем звонке задайте вопрос: а вы звоните сообщить о времени и сумме возврата депозита? если нет иди на хер
+
0
tany4ka
tany4ka
10 августа 2015, 14:40
#
Офігенна відповідь банку! Якщо хамство, погрози забрати дітей, викинути з квартири чи ще щось у цьому роді не порушує норм чинного законодавства, то напевно Ви шановний працівник банку самі зовсім і не знаєте тих норм чинного законодавства, а не завадило б їх вивчити вашим працівникам.Повністю згідна з попереднім коментарем, посилайте цих хамлюг подалі.Спочатку нехай навчаться культури спілкування а тоді йдуть працювати з людьми.
+
0
Masik01
Masik01
10 августа 2015, 18:26
#
А они работают не с людьми, а должниками! И правильно делают! В каждой неоплате есть доля того, что такая махина загнулась.
+
0
Masik01
Masik01
10 августа 2015, 18:30
#
А самый умный, кто тут всех посылает — допосылается, что другой банк все активы выкупит и % в 2 раза поднимет! Пол-годика подождет и всех под одну гребенку в суды! А если это будет гос банк, то 100% дел они и выиграют. И дальше с предыдущей работы выпрут, на новую устроится не смогут, кредит не в одном банке не возьмут, не на лечение, не на свадьбу, еще и детям нормальное трудоустройство перекроют, так-как такие работнички не на одной работе не нужны! Кого по судам тягают и постоянно на работу звонят и запросы шлют.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд