ВХОД
Вернуться

Звернення

para53 para53
3 июля 2015, 14:40
без оценки
Я 08.06.2015 звернувся в відділення Дельта банку в Києві на вул. Михайлівській 18 за довідкою про нараховані відсотки за 2014 рік та залишки вкладів на кінець року. заплатив за довідку 50 грн.

Прихожу 03.07.2015 р. за довідкою (пройшов майже місяць) у відділення сидить тільки одна дівчина і охоронець. Звернувся до неї за довідкою і вона після пошуків заявила. що довідка готова, а печатки не має і треба прийти на насупному тижні. На моє зауваження. що таку довідку в інших банках я отримував максимум за декілька днів і безплатно вона сказала. що нічого було звертатися до нашого банку. Коли я спитав де знайти начальника вона відповіла, що не має начальника і я взагалі можу не приходити за довідкою бо вона її не віддасть. Я обслуговувався в цьому банку як пенсіонер. а працівники цього відділення ніколи не виділялися ввічливістю, а тепер коли тимчасова андміністрація можна взагалі наплювати на своїх бувших клієнтів на яких вони заробляли.
Ответ банка
Дельта Банк
3 июля 2015, 14:51
para53, для перевірки інформації та вирішення Вашого питання по суті рекомендуємо звернутись до Контакт-центру Банку одним з каналів зв'язку:
— за телефонами: 0 800-500-600, 044-428-95-95;
— через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Комментарии (1)

+
0
para53
para53
7 июля 2015, 16:42
Алексей, Киев
#
Шановний банк. По вашій рекомендації звернувся з цією проблемою на горячу ліні по тел. 0800500600. Розаказав проблему. Мені відповіли, що за роботу відділення горяча лінія не відповідає.
Думаю, що зараз в Дельа працють тіж працівники, що й раніше, відписки і відповіді дуже вже похожі. Слава богу. що такий дутий банк накрився може тепер в людей хоч трошки менше проблем буде.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд