УДППЗ «Укрпошта» та ПАТ «Дельта Банк»
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 15
Грунтовної відповіді про відносини УДППЗ «Укрпошта» та ПАТ «Дельта Банк» я так і не отримав…
То вживати в діловому мовленні агресивні та неприємні мотиви без можливості отримати роз'чснення вважається «відповідальністю»?
Справа а тому, що ситуація з УДППЗ «Укрпошта» має масовий характер і наразі Вашим банком не надане жодне дієве рішення…
До того у Ваших «відповідальних» співробітників відсутня здатність до аналізування, адже я жодного разу не порушив умов кредитного договору.
forbes.ua/news/1392421-delta-bank-zablokiroval-sredstva-ukrpochty — як Ви поясните цю інформацію? Чому клієнти мають розраховуватить власними коштами через «сварки» фінустанов?
ukrposhta.ua/vidkritij-list-zvernennya-do-direktora-rozporyadnika-fondu-garantuvannya-vkladiv-fizichnix-osib-vorushilina-k-m — також ця інформація!!! До чого тут ми — клієнти і чому ми маємо страждати від Ваших штрафних санкцій?
Прошу прощения, но я в такой же ситуации, у вас чем то все это закончилось и что вы предпринимали, можете написать на почту
Ознакомьтесь для равновесия и с официальной позицией фонда:
www.fg.gov.ua/news/ofitsiyna-pozitsiya-fondu-garantuvannya-vkladiv-fizichnih-osib-schodo-vidkritogo-lista-udppz-ukrposhta-1217.html
www.fg.gov.ua/news/ofitsiyna-pozitsiya-fondu-garantuvannya-vkladiv-fizichnih-osib-schodo-vidkritogo-lista-udppz-ukrposhta-1217.html
- +
- 0
- magistralchimik
- 7 мая 2015, 9:46
- #
А так понимаю, что Почта теперь пытается забрать долги банка с тех денег, которые приносят люди на оплату кредитов.
Похоже да. Не хочет вместе со всеми кредиторами ждать четвертой очереди.
А чем другие компании, ФОПы и т.д в которых зависли деньги на щетах хуже Почты.
А чем другие компании, ФОПы и т.д в которых зависли деньги на щетах хуже Почты.
- +
- 0
- YourNigtmare
- 7 мая 2015, 13:12
- #
Уважаемая администрация или временная администрация дельта банка (специально мелкими буквами), мне собственно пофигу, не надо перелаживать банковские проблемы на плечи клиентов. Пожалуйста давайте исчерпывающие ответы конкретно по той или иной проблеме. Компьютерные шаблоны нахер никому не нужны!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
06.05.2015 я отримав дзвінок від так званої служби безпеки банку, працівники якої доволі у грубій формі звернули мою увагу на те, що я є злісним неплатником і що мене внесуть до «чорного списку» НБУ. Того ж таки дня я звернувся до найближчого відділення банку і виявилось, що на мене наклали ще 250 грн. штрафних санкцій, тобто у загальній сумі – 500 грн. Мені відмовили у будь яких роз’ясненнях, посилаючись на те, що скоро мав скінчитися робочий день (я прийшов до відділення банку близько 17.30). Мене змусили сплатити 720 грн. (це 500 грн. штрафних санкцій та 2 обов’язкові платежі по 110 грн. кожний).
Мені роздрукували листа від 05.05.2015 за №05-2935521/1, у якому банк повідомив, що не отримував платіж здійсненний через УДППЗ «Укрпошта» 06.03.2015 і що мені відмовлено у списанні штрафних санкцій.
Назріває питання – за що на мене двічі наклали штрафні санкції, якщо я жодного разу не порушував умов кредитного договору? І чому раніше жодних проблем з УДППЗ «Укрпошта» у банку не було (це ж все-таки державна установа)? Прошу надати роз’яснення.
Додаткова інформація надана електронною поштою на адресу info@deltabank.com.ua та consultant@deltabank.com.ua.
Стосовно описаної Вами ситуації повідомляємо, що Ваша заява № 2935521 розглянута Банком. Якщо Вас не влаштувала офіційна відповідь Банку, у Вас є можливість звернутись до Банку з новою заявою. Банк розгляне Ваше звернення в індивідуальному порядку та надасть відповідь.